کد خبر : 144172
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398 - 10:23
-

بارانی :بدشانسی ما و خوش‌اقبالی حریفان است که موقعیت‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌شود!

بارانی :بدشانسی ما و خوش‌اقبالی حریفان است که موقعیت‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌شود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که از روند کلی تیم رضایت دارم، گفت: نسبت به بازی‌های اول شرایط‌مان خیلی بهتر شده است و از نظر بدنی و تاکتینکی بهتر شده‌ایم. مینا بارانی در خصوص پیروزی تیمش در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور برابر تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که از روند کلی تیم رضایت دارم، گفت: نسبت به بازی‌های اول شرایط‌مان خیلی بهتر شده است و از نظر بدنی و تاکتینکی بهتر شده‌ایم.

مینا بارانی در خصوص پیروزی تیمش در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور برابر تیم ساری اظهار کرد: بازی خوبی بود و تیم ساری مقابل ما جنگنده کار کرد. به حریف فرصتی برای ایجاد خطر روی دروازه‌مان ندادیم، اما با بدشانسی و بی‌دقتی بازیکنان‌مان تمام موقعیت‌های خوب‌مان تبدیل به گل نشدند و از بیست موقعیتی که به دست آوردیم، تنها سه توپ وارد دروازه حریف شد که در دیدارهای آینده این موضوع می‌تواند برای ما مشکل ایجاد کند.

وی ادامه داد: در بازی هفته قبل برابر پارس‌آرا نیز می‌توانستیم با هفت هشت گل از زمین خارج شویم اما باز هم به دلیل این که در ضربات آخر بی‌دقت بودیم، خیلی راحت این موقعیت‌ها را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان اینکه شهروند ساری خیلی بسته کار کرد، گفت: همین موضوع کار ما را سخت کرد و نتوانستیم به بیشتر از سه گل دست پیدا کنیم. به هر حال باید برای اینکه نمی‌توانیم در ضربات آخر موفق باشیم، فکری کنیم.

وی همچنین با بیان این که از روند کلی تیم رضایت دارم، عنوان کرد: نسبت به بازی‌های اول شرایط‌مان خیلی بهتر شده است و از نظر بدنی و تاکتینکی بهتر شده‌ایم و تیم نظم بهتری گرفته است. تنها مشکل‌مان این است که نمی‌توانیم تمام موقعیت‌های‌مان را به گل تبدیل کنیم. از وضعیت کلی تیم رضایت دارم.

بارانی افزود: بازیکنانم با تمام وجود بازی می‌کنند و تنها بدشانسی ما و خوش‌اقبالی حریفان این است که تمام موقعیت‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که قضاوت داوران را در فصل جاری لیگ برتر فوتسال چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: خیلی علاقه مند به صحبت در خصوص داوری نیستم اما در بازی مقابل نامی نو اصفهان، گل سوم حریف روی تشخیص اشتباه داور وارد دروازه ما شد. به هر حال چنین اشتباهاتی پیش می‌آید ولی فدراسیون می‌تواند با برگزاری کلاس‌های توجیهی بیشتر این مشکل را حل کند. همچنین فدراسیون می‌تواند در بازی‌های حساس از داوران قوی‌تری استفاده کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری ادامه داد: همانطور که فوتسال رو به رشد است، داوران هم باید به ‌روز شوند و این موضوع برای فوتسال ایران هم بهتر است. ضمن این که داوران نیز باید تلاش‌شان را چند برابر کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.