کد خبر : 144174
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398 - 10:25
-

در انتظار یک نیم فصل پر هیجان برای لیگ برتر فوتسال

در انتظار یک نیم فصل پر هیجان برای لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از یک نیم فصل نه چندان هیجان انگیز، فوتسالی‌ها امیدوارند نیم فصل دوم لیگ برتر با هیجان و شرایط بهتری برگزار شود. نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال به پایان رسیده و این روزها تیم‌ها در تعطیلات نیم فصل در تدارک آماده‌سازی برای نیمه دوم لیگ هستند که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از یک نیم فصل نه چندان هیجان انگیز، فوتسالی‌ها امیدوارند نیم فصل دوم لیگ برتر با هیجان و شرایط بهتری برگزار شود.

نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال به پایان رسیده و این روزها تیم‌ها در تعطیلات نیم فصل در تدارک آماده‌سازی برای نیمه دوم لیگ هستند که قرار است از نهم آبان آغاز شود. هرچند تیم مس سونگون به دلیل حضور در بازی‌های جام باشگاه های آسیا و جهان باید بازی‌های عقب افتاده خود را در این مدت برگزار کند و به همین دلیل هم تکلیف قهرمان نیم فصل اول هنوز مشخص نشده است.

به نظر می‌رسد در نیم فصل اول مسابقات، تنور بازی‌ها داغ نبود و آن هیجانی که فوتسالی‌ها در انتظارش بودند را مشاهده نکردیم. برای مثال در حساس‌ترین بازی فصل که بین مس سونگون با گیتی پسند اصفهان در هفته پایانی نیم فصل برگزار شد گیتی پسندی‌ها به تعدادی از بازیکنان امید خود هم میدان دادند تا مشخص شود این بازی برای آن‌ها آن‌قدرها هم مهم نیست.

با توجه به تعیین قهرمان به شیوه پلی آف، پس از برگزاری یک دوره بازی‌ها به این شکل، برای سال دوم تیم‌ها تا حدودی با شیوه آماده‌سازی خود برای لیگ آشنا شده‌اند و به‌خصوص در نیم فصل اول همه تمرکز خود را معطوف به صدرنشینی نمی‌کنند.

با همه این تفاسیر نیم فصل اول تا حدودی چهره مدعیان را هم مشخص کرد. تیم‌هایی مثل گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد و محمد سیمای قم به احتمال زیاد در جمع تیم‌های حاضر در پلی آف خواهند بود و برای سه سهمیه دیگر تیم‌هایی چون ستارگان ورامین، حفاری خوزستان، شهروند ساری، مقاومت البرز،‌ اهورای بهبهان و هایپر شاهین شهر با یکدیگر خواهند جنگید.

در پایین جدول نیز به نظر می‌رسد کار تیم‌های ارژن شیراز، شاهین کرمانشاه و آذرخش بندرعباس سخت باشد و اگر در نیم فصل دوم برنامه‌ریزی خوبی نداشته باشند دو تیم از این سه تیم سقوط خواهند کرد.

این عوامل باعث شده تا خیلی‌ها انتظار یک نیم فصل پرهیجان را برای لیگ برتر فوتسال بکشند که تیم‌ها برای رسیدن به پیروزی تا پای جان هم پیش می‌روند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.