کد خبر : 144247
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1398 - 15:27
-

افضلی:بهتر است از داوران لیگ برتری در لیگ دسته اول استفاده کنند

افضلی:بهتر است از داوران لیگ برتری در لیگ دسته اول استفاده کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین افضلی سرمربی تیم کراپ الوند در مورد بازی اول تیمش در لیگ دسته اول گفت:خدا را شکر بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. البته بازی در دقایقی گره خورد اما توانستیم در آن شرایط تیم را سربلند از میدان خارج کنیم و همین که در بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین افضلی سرمربی تیم کراپ الوند در مورد بازی اول تیمش در لیگ دسته اول گفت:خدا را شکر بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. البته بازی در دقایقی گره خورد اما توانستیم در آن شرایط تیم را سربلند از میدان خارج کنیم و همین که در بازی اول سه امتیاز را کسب کردیم ارزشمند است.
افضلی با شاره به وضعیت داوری ها گفت: واقعیت این است که داوری ها در هفته اول چنگی به دل نزد و در بازی ما نیز قضاوت خوبی را شاهد نبودیم. همه اذعان دارند که مسابقات لیگ دسته اول با حساسیت زیادی پیگیری می شود و الان میزان توجه ها به آن کمتر از لیگ برتر نیست و انتظار می رود کمیته فوتسال و کمیته داوران هم اشراف زیادی روی این بازی ها داشته باشند.چه خوب که الان که شاهد تعطیلی نیم فصل لیگ برتر هستیم از داوران مطرح و لیگ برتری برای مسابقات دسته اول استفاده شود تا به بالا رفتن کیفیت بازی ها هم کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.