کد خبر : 144330
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 17:39
-

«ساکت» بالاخره در کمیته فنی فوتسال حاضر شد!

«ساکت» بالاخره در کمیته فنی فوتسال حاضر شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فنی و توسعه فوتسال امروز با محوریت انتخاب سرمربیان تیم ملی فوتسال بانوان و تیم فوتسال زیر ۲۰ سال پسران تشکیل جلسه داد. در پایان این جلسه علی صانعی به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال و شهناز یاری به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان انتخاب شدند. نکته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فنی و توسعه فوتسال امروز با محوریت انتخاب سرمربیان تیم ملی فوتسال بانوان و تیم فوتسال زیر ۲۰ سال پسران تشکیل جلسه داد. در پایان این جلسه علی صانعی به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال و شهناز یاری به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان انتخاب شدند.

نکته جالب توجه این جلسه، حضور محمدرضا ساکت در آن بود. ساکت پیش از این از سوی مهدی تاج به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال منصوب شده بود ولی محمدحسن انصاریفرد رئیس کمیته فنی به دلیل اعتراض به این انتصاب، از سمت خود کناره گیری کرد.

به دنبال کناره گیری انصاریفرد، وحید شمسایی هم از کمیته فنی فوتسال استعفا کرد تا تعداد اعضای این کمیته کاهش یابد.

جلسه امروز هم صرفا با حضور پنج نفر از جمله محمدرضا ساکت برگزار شد. میرشاد ماجدی، غلامعلی هنرپیشه، داود پرهیزکار، لیلی صوفی زاده و محمدرضا ساکت تنها اعضای حاضر در این جلسه بودند.

در واقع علاوه بر شمسایی و انصاریفرد، شهاب سفال منش هم در این جلسه غایب بود تا اعضای فنی و تخصصی فوتسال در این نشست بدون درنظر گرفتن سوابق مدیریتی میرشاد ماجدی به کمترین میزان خود برسد.

در هر صورت محمدرضا ساکت در نشستی حاضر شد که رئیس سابق کمیته فنی نسبت به حضورش معترض بود و از سمتش کنار کشید. با این تفاسیر باید ساکت را رئیس جدید کمیته فنی و توسعه فوتسال دانست که با انتصاب مهدی تاج وارد این کمیته شد و حالا تصمیمات فوتسالی با امضای او پیش می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.