کد خبر : 144468
تاریخ انتشار : جمعه 19 مهر 1398 - 12:11
-

افضل: بازیکنان مس عملکرد بسیار ضعیفی داشتند /باخت برابر آذرخش برایم باورکردنی نیست

افضل: بازیکنان مس عملکرد بسیار ضعیفی داشتند /باخت برابر آذرخش برایم باورکردنی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان ضمن ابراز ناراحتی از عملکرد بازیکنانش در برابر تیم آذرخش بندرعباس، گفت: باخت برابر این تیم برایم باورکردنی نیست. علی افضل شامگاه پنجشنبه پس از پایان بازی دو تیم مس سونگون و آذرخش بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان ضمن ابراز ناراحتی از عملکرد بازیکنانش در برابر تیم آذرخش بندرعباس، گفت: باخت برابر این تیم برایم باورکردنی نیست.

علی افضل شامگاه پنجشنبه پس از پایان بازی دو تیم مس سونگون و آذرخش بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخلاف بازیکنان تیم ما، بچه های آذرخش بسیار خوب عمل کردند و توانستند نتیجه عالی را کسب کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه بازیکنان ما امروز عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و انتظارات کادر فنی را برآورده نکردند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان تاکید کرد: برنامه مس برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شده و همه تلاش خود را برای تحقق این برنامه انجام می دهیم و اجازه نخواهیم داد این باخت روحیه ما را تضعیف کند.

دو تیم فوتسال آذرخش بندرعباس و مس سونگون ورزقان شامگاه پنجشنبه در دیداری خانگی در سالن فجر بندرعباس به مصاف هم رفتند که در پایان بازی با نتیجه هفت بر چهار به سود تیم میزبان پایان یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.