کد خبر : 144583
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 14:23
-

جابری: مشکلات و حواشی در هر لیگی پیش می‌آید/ انتخاب بهترین ها به صورت الکترونیکی و شفاف انجام می شود

جابری: مشکلات و حواشی در هر لیگی پیش می‌آید/ انتخاب بهترین ها به صورت الکترونیکی و شفاف انجام می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، آرش جابری در مورد حواشی لیگ برتر فوتسال به خصوص اتفاقات هفته گذشته بین تیم‌های مس سونگون و آذرخش بندرعباس گفت: سازمان لیگ در نیم فصل ۹۰ بازی برگزار کرده است، از این ۹۰ بازی فقط ۱۱ پرونده به کمیته انضباطی ارسال شده که ۹ پرونده آن منجر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، آرش جابری در مورد حواشی لیگ برتر فوتسال به خصوص اتفاقات هفته گذشته بین تیم‌های مس سونگون و آذرخش بندرعباس گفت: سازمان لیگ در نیم فصل ۹۰ بازی برگزار کرده است، از این ۹۰ بازی فقط ۱۱ پرونده به کمیته انضباطی ارسال شده که ۹ پرونده آن منجر به صدور رای و دو پرونده آن مربوط به بازی سن‌ایچ ساوه و ستارگان ورامین و یک پرونده مربوط به بازی هفته گذشته مس و آذرخش بوده که منجر به صدور رای نشده است.

وی در ادامه گفت: مشکلات و حواشی در هر لیگی پیش می‌آید و یک امر طبیعی است. البته ما در سازمان لیگ سعی کردیم که جلوی این گونه حواشی و اتفاقات را بگیریم البته مشکلاتی که در بازی مس و آذرخش به وجود آمد، در درون زمین نبوده و در VIP سالن فجر بندرعباس روی داده بود که ما گزارش این بازی را به کمیته انضباطی ارسال کردیم.

دبیر سازمان لیگ فوتسال در پاسخ به این سوال که این موضوع صحت دارد که شما قرار است به عنوان ریاست سازمان لیگ فعالیت کنید، گفت: خیر، فعلا به عنوان دبیر سازمان لیگ کارها را پیگیری می‌کنم.

جابری در پاسخ به این سوال که راهکار سازمان لیگ برای جلوگیری از حواشی و اتفاقات در نیم فصل دوم لیگ چیست، گفت: با هماهنگی و مساعدت فدراسیون فوتبال قرار است نماینده‌ای از AFC و  از کشور ایتالیا در تهران حضور یابند و کلاس‌های توجیهی برای مدیران باشگاه‌ها برگزار شود،این دوره از ششم الی هشتم آبان  برگزار می‌شود.در روز آخر این سمینار قرار است  نمایندگانی از کمیته داوران و کمیته انضباطی در این جلسه حاضر و به اتفاقات و حواشی لیگ پرداخته شود.حضور تمام مدیران باشگاه‌ها در این دوره از کلاس‌ها الزامی است.

وی همچنین در خصوص برگزاری لیگ یک فوتسال گفت:  لیگ دسته اول با حضور ۲۱ تیم ۳ هفته است که شروع شده و تنها تیمی که به دلیل بعضی از قوانین نتوانستند در این لیگ حضور پیدا کنند شهرداری رشت بوده است.

دبیر سازمان لیگ فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا امسال قرار است جشن برترین‌های فوتسال برگزار شود، گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته با ابراهیم شکوری دبیر کل فدراسیون و پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال در فدراسیون برگزار شد، مقرر گردید که در دهه دوم آبان‌ماه جشن برترین‌ها برگزار شود و در حال حاضر به دنبال آیتم‌های برترین‌ها هستیم.

وی گفت: کسانی که قرار است آرای خود را اعلام کنند ما مثل سایت‌های AFC به صورت علنی آرای افراد را به صورت آنلاین اعلام می‌کنیم تا دیگر حرف و شبهه‌ای در آن نباشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.