کد خبر : 144585
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 14:27
-

رضازاده:فاصله تیم با حفاری و سایپا چهار گل نبود / با دست خالی مقابل سایپا به میدان رفتیم

رضازاده:فاصله تیم با حفاری و سایپا چهار گل نبود / با دست خالی مقابل سایپا به میدان رفتیم

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، معصومه رضازاده در خصوص باخت تیمش در هفته نهم لیگ برتر فوتسال مقابل سایپا گفت: بازی خوبی مقابل سایپا برگزار کردیم، اما حق تیم من نیست که با توجه به بازی که ارائه می‌دهد با این نتیجه و این فاصله بازنده شود. وی با انتقاد از داوری

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، معصومه رضازاده در خصوص باخت تیمش در هفته نهم لیگ برتر فوتسال مقابل سایپا گفت: بازی خوبی مقابل سایپا برگزار کردیم، اما حق تیم من نیست که با توجه به بازی که ارائه می‌دهد با این نتیجه و این فاصله بازنده شود.

وی با انتقاد از داوری این مسابقه افزود: با دست خالی مقابل سایپا به میدان رفتیم، ۲ بازیکن تیم مصدوم بودند و یک نفر هم محروم داشتیم، اول بازی هم داور یکی از بازیکنان تیم ما را اخراج کرد و یک پنالتی به سود تیم حریف گرفت، امیدوارم من اشتباه کرده باشم، چون اعتقادی به آن پنالتی ندارم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب گستر تهران گفت: قبل از اعلام پنالتی داور خطا روی دروازه بان تیم ما را نگرفت و در روزی که من بازیکن نداشتم یک اخراج هم به مشکلات تیم رهیاب اضافه کرد و کاری از دستمان برنمی آمد، حیف شد و نباید این نتیجه را می‌گرفتیم، چون در شان تیم ما نبود.

وی درباره سه باخت پیاپی تیم رهیاب گستر در لیگ برتر فوتسال بانوان افزود: در بازی با تیم پویندگان فجر شیراز خودمان مقصر بودیم و بد بازی کردیم، اما در مسابقه با تیم‌های حفاری و سایپا تیمی نبودیم که فاصله آن چهار گل باشد، باید خیلی زود تیم را به شرایط اول برگردانیم، چون هنوز هم می‌گویم ما یکی از چهار تیمی هستیم که باید در لیگ امسال نتیجه بگیرد و مقام آور باشد.

خانم رضازاده درباره اینکه تیم رهیاب گستر با وجود خلق موقعیت‌های زیاد روی دروازه حریفان نتوانست در گلزنی موفق باشد، گفت: هفته گذشته روی نقاط ضعف خودمان و روی ضربات تیر دوم کار کردیم، اما متاسفانه وقتی بازیکنان زمان مسابقه، همان توصیه‌ها را گوش نمی‌کنند، شرایطی به وجود می‌آید که مثل بازی با حفاری یک توپ حریف وارد دروازه ما می‌شود و ۱۰ موقعیت تیم ما به هدر می‌رود و این نتایج پیش می‌آید، اما باید قدر موقعیت‌ها را بدانیم.

در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم رهیاب گستر تهران پنج بر یک مغلوب سایپا شد.

این تیم در هفته‌های گذشته هم مقابل تیم‌های پویندگان فجر شیراز و ملی حفاری ایران مغلوب شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.