کد خبر : 144577
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 13:54
-

سرمربی هایپر: بجز افشار خروجی دیگری نخواهیم داشت/ حرفی در مورد دربی ندارم

سرمربی هایپر: بجز افشار خروجی دیگری نخواهیم داشت/ حرفی در مورد دربی ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی مصطفوی در خصوص وضعیت و کیفیت لیگ برتر فوتسال کشور در مقطع نیم فصل نخست اظهار داشت: با توجه به نتایجی که در پایان نیم فصل نخست به دست آمد کیفیت لیگ برتر امسال با سیر صعود و نزولی خاصی همراه بود و نتایج از قبل قابل پیش‌بینی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی مصطفوی در خصوص وضعیت و کیفیت لیگ برتر فوتسال کشور در مقطع نیم فصل نخست اظهار داشت: با توجه به نتایجی که در پایان نیم فصل نخست به دست آمد کیفیت لیگ برتر امسال با سیر صعود و نزولی خاصی همراه بود و نتایج از قبل قابل پیش‌بینی نبود؛ در کل با توجه به شرایط تیم‌های مختلف در نیم فصل نخست تیم‌ها آمادگی صد درصد خود را نداشتن و با آغاز نیم فصل دوم قطعا شرایط متفاوت خواهد شد.

سرمربی تیم هایپر شهر ادامه داد: با توجه به اینکه از ابتدای فصل تعطیلات مقطعی را در پیش داشتیم برخی از تیم‌ها با آمادگی کامل مسابقات را شروع نکردن، رفته رفته شرایط تیم‌ها از جمله تیم هایپر شهر به حالت تعادل رسید، اگر بخواهم کلی عنوان کنم شرایط لیگ برتر امسال از لحاظ کیفی خوب بود.

وی پیرامون حضور درخشان بازیکنان جوان به خصوص بازیکنان رده سنی امید در تیم‌های لیگ برتر افزود: شرایط به کار گیری بازیکنان جوان در لیگ برتر در تیم‌های مختلف متفاوت است، گاهی مربی به اصطلاح دچار توفیق اجباری اما اینکه بازیکنان جوان بتوانند در همان مدت محدود استعداد خودشان را به نمایش بگذراند وابسته به عوامل مختلفی است؛ در کل اینکه بازیکنان جوان به خصوص در لیگ جاری توانستند دیده شوند بسیار خوب و امثال من و دیگر مربیان وظیفه حمایت و تقویت این بازیکنان را دارند.

مصطفوی در خصوص جدایی سعید رستمی و جایگزینی خود به عنوان سرمربی تیم هایپر شهر ادامه داد: من با مشورت سعید رستمی این پست را قبول کردم؛ بلافاصله بعد از اینکه از سوی باشگاه سمت سرمربی‌گری به من ابلاغ شد با رستمی صحبت کردم و با رضایت وی این جایگاه را قبول کردم، شاید در آن زمان تصمیم من این بود که تیم از هم نپاشد.

سرمربی تیم هایپرشهر در خصوص آخرین وضعیت تیم خود تصریح کرد: پس از اتمام نیم فصل نخست تمرینات بدنسازی را پشت سرگذاشتیم، بلافاصله پس از اتمام دوره بدنسازی یک دیدار دوستانه برگزار کردیم تا نقاط ضعف خود را شناسایی و برطرف کنیم.

وی افزود: شرایطی در تیم حاکم شده است که در تمام تیم‌ها نیز کم‌ و بیش موجود است، تمام تیم‌ها با کمبود منابع مالی مواجه هستند و ما نیز از امر مستثنی نیستیم اما با این وجود مدیریت باشگاه در حال برطرف کردن آن هستند.

سرمربی تیم هایپر شهر افزود: در حال تمرکز ما بر روی برطرف کردن مشکلات فعلی تیم با مساعدت باشگاه است، مطمئن هستم که این مشکلات نیز توسط مدیریت باشگاه به خوبی برطرف خواهد شد.

وی در خصوص پنجره نقل‌وانتقالات و همچنین شایعاتی مبنی بر جدایی چندتن از بازیکنان این تیم گفت: سعید افشار تنها بازیکنی است که در نیم فصل از بین ما جدا شد، عده‌ای شایعاتی را منتشر کردند که من مربی و باشگاه و حتی خود بازیکن در جریان نیستند، ما بجز افشار هیچ خروجی دیگری نخواهیم داشت؛ در حال مذاکره با چند گزینه هستیم و امیدوارم با اضافه شدن این بازیکنان تیم بیش از پیش تقویت شود.

مصطفوی در پایان پیرامون دیدار بعدی تیم خود مقابل گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: در خصوص بازی مقابل گیتی‌‌پسند هیچ حرفی ندارم و امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای را شاهد باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.