کد خبر : 144590
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 14:42
-

صدقیانی‌زاده: تا پاداش پرداخت نشود ، در اردو حضور نخواهم یافت / قطعا در نیم فصل دوم قوی‌تر از این خواهیم بود

صدقیانی‌زاده: تا پاداش پرداخت نشود ، در اردو حضور نخواهم یافت / قطعا در نیم فصل دوم قوی‌تر از این خواهیم بود

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  بازیکن تیم فوتسال سایپا گفت: خوشحالم بالاخره پس از سال‌ها این اتفاق زیبا رخ داد و نیمی از جمعیت کشور به حق طبیعی خود رسیدند.  آرزو صدقیانی‌زاده، بازیکن تیم فوتسال سایپا، درباره حضور رسمی بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران-کامبوج عنوان کرد: حضور بانوان آن‌هم به

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  بازیکن تیم فوتسال سایپا گفت: خوشحالم بالاخره پس از سال‌ها این اتفاق زیبا رخ داد و نیمی از جمعیت کشور به حق طبیعی خود رسیدند.

 آرزو صدقیانی‌زاده، بازیکن تیم فوتسال سایپا، درباره حضور رسمی بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران-کامبوج عنوان کرد: حضور بانوان آن‌هم به صورت رسمی و قانونی اتفاق بسیار بزرگی بود. خوشحالم بالاخره پس از سال‌ها این اتفاق زیبا رخ داد و نیمی از جمعیت کشور به حق طبیعی خود رسیدند.

او ادامه داد: قطعا برای رقم زدن این جریان نهاد و ارگان‌های خاصی تلاش کردند از جمله وزارت ورزش و جوانان و همچنین نیروی انتظامی، متاسفانه من به دلیل حضور در تمرینات تیم نتوانستم در این بازی حضور داشته باشم ولی شنیده‌ام نیروهای انتظامی رفتار شایسته‌ای با بانوان داشتند و بانوان با پوشش مناسبی و دلخواه خودشان در استادیوم حاضر شدند.

بازیکن سایپا با اشاره به روند خوب تیم در لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه سایپا شرایط نرمالی دارد و همه برای کسب بهترین نتیجه در کنار هم تلاش می‌کنیم. دو هفته‌ای را به دلیل بازی کمتر از صدر جدول دور بودیم ولی با شروع شدن مجدد بازی‌هایمان دوباره به صدر برگشتیم. در نیم فصل فاطمه ارژنگی نیز به ما اضافه خواهد شد قطعا در نیم فصل دوم قوی‌تر از این خواهیم بود که قطعا در این شرایط با انگیزه دوچندان برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

عضو تیم ملی فوتسال بانوان درباره انتخاب یاری به عنوان سرمربی تیم ملی نیز گفت: خوشحالم بالاخره برای تیم ملی بانوان پس از مدت‌ها سرمربی انتخاب شد. شهناز یازی قطعا بهترین گزینه برای این سمت بودند اما در مورد حضور در تیم ملی نمی‌دانم دعوت خواهم شد یا نه اما درصورت دعوت شدن هم هرگز در اردوها حاضر نخواهم شد تا زمانی که پاداش‌هایمان را پرداخت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.