کد خبر : 144615
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1398 - 11:42
دسته‌بندی نشده
-

ورود کمیته اخلاق به کلاس‌های غیر قانونی مربیگری فوتسال

ورود کمیته اخلاق به کلاس‌های غیر قانونی مربیگری فوتسال
رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت:متأسفانه در فضای مجازی عده‌ای در حال سوءاستفاده از مردم هستند و با تبلیغات کلاس‌های دانش‌افزایی فوتبال و فوتسال از مردم کلاهبرداری می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، میرشاد ماجدی ضمن انتقاد از روندی که در فضای مجازی برای تبلیغات کلاس‌های مربیگری فوتبال رخ داده است گفت: متأسفانه در فضای مجازی عده‌ای در حال سوءاستفاده از مردم هستند و با تبلیغات کلاس‌های دانش‌افزایی فوتبال و فوتسال به دنبال سودجویی و به نوعی کلاهبرداری از افرادی هستند که اطلاعاتی در زمینه برگزاری این کلاس‌ها ندارند. 

وی افزود: جالب است که در این تبلیغات مجازی عنوان شده که مدارک تخصصی هم به حاضران در کلاس تعلق می‌گیرد، اما همین امروز به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نامه نوشتیم و قرار است این موضوع بلافاصله پیگیری شود.

رئیس کمیته آموزش در ادامه تأکید کرد: اگر قرار باشد کلاسی در زمینه دانش‌افزایی برای افراد برگزار شود، قطعازیرنظر فدراسیون و هیأت‌های فوتبال در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود و مطمئناً شماره حساب شخصی نیز اعلام نخواهد شد. همه واریزها برای کلاس‌ها به شماره حساب فدراسیون فوتبال یا هیأت‌های فوتبال واریز می‌شود و جای تعجب دارد که عده‌ای در فضای مجازی با شماره حساب شخصی قصد برگزاری کلاس‌هایی را دارند که صددرصد تخلف است. 

وی در پایان گفت: از مردم و علاقمندان به فوتبال تقاضا می‌کنم به هیچ عنوان در کلاس‌های متفرقه که زیرنظرفدراسیون برگزار نمی‌شود ثبت‌نام نکنند، چون چیزی عاید آنها نخواهد شد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.