کد خبر : 144668
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مهر 1398 - 13:42
-

ایلانلو:۳ باشگاه به من پیشنهاد همکاری داده بودند / در قبال حفاری احساس مسئولیت خواهم کرد

ایلانلو:۳ باشگاه به من پیشنهاد همکاری داده بودند / در قبال حفاری احساس مسئولیت خواهم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  میثم ایلانلو،‌ فوتسالیست قمی تیم حفاری خوزستان که به تازگی به این تیم پیوسته، گفت: قراردادش با این تیم تا پایان فصل است. میثم ایلانلو فوتسالیست قمی و شاغل در لیگ برتر فوتسال ایران پس از گذشت نیم فصل در تیم ارژن فارس اکنون پیراهن تیم فوتسال حفاری اهواز را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  میثم ایلانلو،‌ فوتسالیست قمی تیم حفاری خوزستان که به تازگی به این تیم پیوسته، گفت: قراردادش با این تیم تا پایان فصل است.

میثم ایلانلو فوتسالیست قمی و شاغل در لیگ برتر فوتسال ایران پس از گذشت نیم فصل در تیم ارژن فارس اکنون پیراهن تیم فوتسال حفاری اهواز را بر تن می‌کند تا تیم جدیدی را در دوران فوتسال خود تجربه کند. 

این فوتسالیست قمی اظهار داشت: در ابتدای فصل جاری لیگ برتر فوتسال به تیم ارژن شیراز ملحق شدم و جا دارد که از مهمان نوازی مردم خوب شیراز در دورانی که در این تیم حضور داشتم قدردانی کنم و آرزوی موفقیت برای تیم ارژن دارم. 

وی افزود: پس از جلسه‌ای که با مسئولان تیم ارژن شیراز برگزار کردم به این نتیجه رسیدیم که شرایط برای ادامه همکاری مهیا نیست و باشگاه ارژن مشکلات من را به طور کامل درک کردند و در این شرایط بزرگواری کردند و با درخواست خروج من موافقت شد و از این بابت از آن‌ها ممنونم. 

فوتسالیست قمی سابق ارژن گفت: ۳ باشگاه برای نیم فصل دوم به من پیشنهاد همکاری داده بودند و پس از صحبتی که با باشگاه حفاری خوزستان داشتم تصمیم گرفتم حفاری را برای ادامه کار در نیم فصل دوم انتخاب کنم و از پیوستن به این باشگاه خوشحالم. 

ایلانلو بیان داشت: قراردادم با حفاری تا پایان فصل است و امیدوارم بتوانم در این مدت برای حفاری مثمر ثمر باشم و به اهداف این تیم کمک کنم. بازیکن حرفه‌ای در هر تیمی که باشد تلاش خود را برای آن تیم انجام می‌دهد و تا زمانی که پیراهن این تیم را بر تن داشته باشم در قبال حفاری احساس مسئولیت خواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.