کد خبر : 144671
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مهر 1398 - 13:51
-

خسروی : بازیکنان مطرح لیگ در تیم‌های مختلفی پخش شده اند/ لیگ امسال شاهد حضور جوانان بسیاری در ترکیب تیم‌ها بود

خسروی : بازیکنان مطرح لیگ در تیم‌های مختلفی پخش شده اند/ لیگ امسال شاهد حضور جوانان بسیاری در ترکیب تیم‌ها بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته خسروی ملی پوش تیم فوتسال بانوان ملی حفاری  اظهار داشت: شرایط و سطح رقابت‌های لیگ نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است و مسابقات با روند خوبی پیش می‌روند، ملی پوشان و بازیکنان مطرح لیگ در تیم‌های مختلفی پخش شده اند. نتایج تیم ملی حفاری رفته رفته بهتر می‌شود، ما یکی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته خسروی ملی پوش تیم فوتسال بانوان ملی حفاری  اظهار داشت: شرایط و سطح رقابت‌های لیگ نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است و مسابقات با روند خوبی پیش می‌روند، ملی پوشان و بازیکنان مطرح لیگ در تیم‌های مختلفی پخش شده اند. نتایج تیم ملی حفاری رفته رفته بهتر می‌شود، ما یکی از مدعیان قهرمانی هستیم.

او تصریح کرد: فکر می‌کنم پنج تیم مدعی صعود به پلی آف باشند که از این پنج تا فقط چهار تیم می‌توانند به مرحله پلی آف بروند، اما در حال حاضر نمی‌توان به طور دقیق مشخص نمود که کدام تیم‌ها به پلی آف می‌رسند. خوشبختانه لیگ امسال شاهد حضور جوانان بسیاری در ترکیب تیم‌ها بود و این موضوع نکته مثبتی برای فوتسال بانوان به شمار می‌آید.

خسروی افزود: نیرو‌های جوان کمک بزرگی برای باشگاه‌ها و تیم ملی به شمار می‌آیند، این بازیکنان یک روزی جایگزین بزرگسالان می‌شوند، آن‌ها انگیزه بالایی برای کمک به تیم ملی دارند و باعث پیشرفت فوتسال بانوان ایران می‌شوند. این روز‌ها که خبر حضور شهناز یاری سرمربی تیم ملی در مسابقات لیگ شنیده می‌شود، انگیزه دختران فوتسالیست ما هم بیشتر شده است، زیرا می‌دانند که برای دعوت به اردو تیم ملی زیر ذره بین یاری قرار دارند، جوان‌تر‌ها هم که امید و انگیزه بالایی برای رسیدن به اهدافشان دارند متاثر این موضوع هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.