کد خبر : 144707
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مهر 1398 - 15:34
-

بلیط رایگان و آزادی ورود بانوان در مقدماتی قهرمانی آسیا

بلیط رایگان و آزادی ورود بانوان در مقدماتی قهرمانی آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی  در رابطه با میزبانی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا اظهار کرد: پس از درخواست میزبانی این مسابقات از فدراسیون فوتبال کشور، در تاریخ ۲۰/۵/۹۸ با میزبانی شهرستان ارومیه موافقت شد. وی افزود: جلسات لازم برای هماهنگی بین فدراسیون فوتبال، اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و هیات فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی

 در رابطه با میزبانی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا اظهار کرد: پس از درخواست میزبانی این مسابقات از فدراسیون فوتبال کشور، در تاریخ ۲۰/۵/۹۸ با میزبانی شهرستان ارومیه موافقت شد.

وی افزود: جلسات لازم برای هماهنگی بین فدراسیون فوتبال، اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و هیات فوتبال استان با برگزار و کمیته‌های تخصصی نیز تشکیل شد.

دبیر هیت فوتبال آذربایجان‌غربی در رابطه با اسکان بازیکنان و عوامل اجرایی عنوان کرد: هتل آنا برای اسکان بازیکنان و هتل پارک برای اسکان کادر اجرایی در نظر گرفته شده است.

نیرویار ادامه داد: تمام اقدامات لازم برای برگزاری بهترین مسابقات انجام شده است.

وی در رابطه با زمان برگزاری این مسابقات گفت: در این مسابقات هفت تیم از منطقه جنوب و مرکزی قاره کهن آسیا در ۲ گروه سه و چهار تیمی از اول تا سوم آبان ماه امسال به میزبانی ارومیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر این شهر برگزار می‌شود.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی در رابطه با بلامانع بودن ورود بانوان به مسابقات فوتسال افزود: همانند مسابقات والیبال محل مشخصی برای بانوان وجود دارد بلیط حضور در این مسابقات برای همگان رایگان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.