کد خبر : 144709
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مهر 1398 - 15:38
دسته‌بندی نشده
-

مشکل اقامت و تغذیه بازیکنان مقاومت شهرداری کرج

مشکل اقامت و تغذیه بازیکنان مقاومت شهرداری کرج
کاپیتان تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج ضمن اشاره به آخرین وضعیت این باشگاه گفت: شرایط به هیچ وجه مناسب نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاپیتان تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج ضمن اشاره به آخرین وضعیت این باشگاه گفت: شرایط به هیچ وجه مناسب نیست و بازیکنان در اسکان و تغذیه هم مشکل دارند این در حالی است که بازیکن با این شرایط نمی تواند کاری از پیش ببرد.

علیرضا محمودی که به تازگی با مصدومیت زانو مواجه شده و چند ماهی از میادین دور خواهد بود در گفتگو با قدس آنلایناظهار کرد: من به عنوان سرباز در تیم مقاومت بازی می کنم و تمام توان خود را برای این باشگاه گذاشته ام اما از زمان آسیب دیدگی ام تا به این لحظه هیچ کس از مجموعه مقاومت حتی تماس نگرفت که جویای احوالم شود.

وی ادامه داد: ۷ بازیکن مقاومت با مصدومیت مواجه شده اند که ۴ بازیکن درحالی رباط صلیبی پاره کرده و به نوعی فوتسال خود را از دست داده اند که هیچ کس پاسخگوی آن ها نیست.

کاپیتان تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج با انتقاد از مسئولین استانی گفت: معتقدم بی مهری ها به تیم مقاومت آسیب رساند چراکه وقتی بازیکن با مشکلات فراوان وارد زمین شود بدون شک نه تنها بهره وری نخواهد داشت بلکه می تواند با مصدومیت نیز مواجه شود.

محمودی تصریح کرد: شهرداری تا به اینجا فقط اسم مقاومت را یدک کشیده و هیچ کمکی به این مجموعه نکرده و مسئولین فوتبال البرز هم گویا دغدغه مهم تری دارند.

وی با بیان این که بازیکنان تا این لحظه به خاطر سرمربی تیم مشکلات را تحمل کرده اند گفت: آقای کشاورز همواره ارتباط خوبی با شاگردانش داشته اما بازیکنان نیز تا حدی می توانند مشکلات را تحمل کنند.

کاپیتان تیم مقاومت شهرداری کرج در پایان گفت: من با این وضعیت مصدومیت و پارگی رباط باید خودم به دنبال پزشک و تعیین وقت برای عمل جراحی باشم در حالی که این اتفاق به دور از اخلاق حرفه ای است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.