کد خبر : 144851
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1398 - 13:41
-

جابری به هایپر پیوست

جابری به هایپر پیوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال هایپر شهر شاهین شهر اصفهان که برای اولین بار به رقابت‌های لیگ برتر فوتسالصعود کرده است و با نمایش‌های خود در نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد چندان بدی را از خود نشان نداده است. تیم فوتسال هایپر شهر شاهین شهر در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال هایپر شهر شاهین شهر اصفهان که برای اولین بار به رقابت‌های لیگ برتر فوتسالصعود کرده است و با نمایش‌های خود در نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد چندان بدی را از خود نشان نداده است.

تیم فوتسال هایپر شهر شاهین شهر در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با کسب ۱۴ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

این تیم برای تقویت خود در ادامه رقابت‌های لیگ برتر با چند بازیکن مذاکراتی را داشته است و در نهایت مدیران این باشگاه موفق شدند امروز با مهرداد جابری بازیکن سابق تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون به توافق دست پیدا کنند و قرارداد جابری با این تیم بسته شد.

قرار است جابری تا پایان فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در تیم هایپر شهر بازی کند و تمدید قرارداد او بستگی به شرایط بازی‌های وی در ادامه رقابت‌ها دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.