کد خبر : 144855
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1398 - 13:53
-

خوراکچی :شورای شهر و شهردار حسابی پای کار هستند / رئیسی به عنوان بازیکن – مربی کار می کند/ سطح لیگ یک از لیگ برتر بالاتر است!

خوراکچی :شورای شهر و شهردار حسابی پای کار هستند / رئیسی به عنوان بازیکن – مربی کار می کند/ سطح لیگ یک از لیگ برتر بالاتر است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی افزود: شرایط این تیم در حال حاضر خیلی بهتر از زمانی است که تیم را تحویل گرفتم، ۱۰ روز مانده بود تا آغاز لیگ با تیم شهرداری به توافق رسیدم، اما آن زمان هیچ بازیکن و امکاناتی نبود، زیرا شهرداری قرچک تازه اقدام به خرید امتیاز در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی افزود: شرایط این تیم در حال حاضر خیلی بهتر از زمانی است که تیم را تحویل گرفتم، ۱۰ روز مانده بود تا آغاز لیگ با تیم شهرداری به توافق رسیدم، اما آن زمان هیچ بازیکن و امکاناتی نبود، زیرا شهرداری قرچک تازه اقدام به خرید امتیاز در لیگ یک کرده بود.

وی گفت: اعضای شورای شهر و شخص شهردار قرچک حسابی پای کار هستند و مردم قرچک علاقه شدیدی به فوتسال دارند، ضمن اینکه این تیم با هدف و برنامه درازمدت پا به لیگ دسته اول گذاشته است و دوست دارم که بتوانم توقع آن‌ها را برآورده کنم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک به اردوی این تیم در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: چون در لیگ با قرعه استراحت روبه رو شده بودیم و تیم نیز تمرینات شروع فصل خوبی نداشت تصمیم گرفتیم در آکادمی ملی المپیک اردوی شبانه روزی برپا کنیم و یک هفته تمرین با امکانات خوب را پشت سر گذاشتیم، به جرات می‌گویم در ایران کمتر تیم فوتسالی می‌تواند چنین اردویی برپا کند که خوشبختانه توانستیم به ۷۰ درصد آمادگی بدنی برسیم.

خوراکچی گفت: به لحاظ بازیکن در مضیقه هستیم و اگر بازیکنی مصدوم شود کار برایمان سخت می‌شود، اما با امید‌ها و البته حضور مجید رئیسی به عنوان بازیکن – مربی کار را تا نیم فصل پیش می‌بریم، چند بازیکن برای جذب در تیم مدنظرمان است که فعلا از گفتن نام آن‌ها معذورم، همچنین ممکن است یک بازیکن خارجی هم به تیم اضافه کنیم.

وی افزود: سطح لیگ یک امسال از لیگ برتر نیز بالاتر است و کار سختی داریم برای همین هم قولی ندادم که تیم را قهرمان می‌کنم یا مثلا در رده‌های بالا حفظ می‌کنم، تنها قولی که به شهردار و اعضای شورای شهر دادم این است که همانطور که با تمام وجودم کار را شروع کرده ام با همان انرژی تا آخر برای موفقیت تیم انرژی بگذارم.

منبع:صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.