کد خبر : 144927
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مهر 1398 - 9:24
-

سرمربی محتاط تیم ملی به جوان‌ها اعتماد ندارد؟

سرمربی محتاط تیم ملی به جوان‌ها اعتماد ندارد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مسابقات فوتسال مقدماتی آسیا در شرایطی از اول آبان‌ماه در ارومیه آغاز می‌شود که انتظار می‌رود تیم ایران با ترکیبی جوان در این مسابقات به میدان برود. مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در منطقه مرکز و جنوب قاره کهن از اول تا سوم آبان ماه به میزبانی ارومیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مسابقات فوتسال مقدماتی آسیا در شرایطی از اول آبان‌ماه در ارومیه آغاز می‌شود که انتظار می‌رود تیم ایران با ترکیبی جوان در این مسابقات به میدان برود.

مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در منطقه مرکز و جنوب قاره کهن از اول تا سوم آبان ماه به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود و تیم‌های ایران، ترکمنستان، قرقیزستان، نپال، ازبکستان، تاجیکستان و افغانستان در دو گروه با هم پیکار می‌کنند که دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نهایی بازی‌ها می‌شوند.

ایران در گروه دوم با تیم‌های قرقیزستان و ترکمنستان هم‌گروه است که با توجه به میزبانی ترکمنستان در مرحله نهایی، عملا صعود دو تیم ایران و قرقیزستان به مرحله بعد قطعی شده و این بازی‌ها برای تیم‌های این گروه جنبه تدارکاتی و تشریفاتی دارد.

ترکیب جوانی و تجربه

گرچه انتظار می‌رفت با توجه به نظر اکثر کارشناسان تیم ایران با ترکیبی از بازیکنان جوان و منتخب لیگ به میدان برود با این حال ناظم الشریعه سعی کرد در این رقابت‌ها جوانی و تجربه را در کنار هم قرار دهد. مربی محتاط تیم ملی بازیکنانی چون اصغر حسن‌زاده، مهدی جاوید، حمید احمدی، سعید عباسی، محمد شجری و ابوالقاسم عروجی شش بازیکن ثابت تیم ملی را برای این بازی‌های آسان دعوت کرده است.

درعین حال نفراتی چون رحمان سارانی، مسعود محمدی و بهزاد عظمی نیز به تناوب در اردوهای قبلی تیم ملی حاضر بودند اما کم‌تر فرصت بازی پیدا کردند. مهدی کریمی، طاها نعمتیان، سالارآقاپور، علیرضا عسگری و سعید مومنی نیز بازیکنانی هستند که ناظم الشریعه قصد دارد در جریان مسابقات مقدماتی آسیا آن‌ها را محک بزند.

دروازه‌بان‌های جدید و غیبت لژیونرها
برای اولین‌بار در سال‌های اخیر خبری از علیرضا صمیمی و سپهر محمدی دو دروازه‌بان اصلی تیم ملی در این تیم نیست. صمیمی که در چند وقت اخیر در جام باشگاه‌های آسیا، جام باشگاه‌های جهان و لیگ برتر در دروازه مس بوده و تیم ملی را در تورنمنت سنگین کاسپین در روسیه هم همراهی کرده از سوی ناظم الشریعه به استراحت رفته و سپهر محمدی هم به واسطه حضور در لیگ روسیه برای این بازی‌ها دعوت نشده است. این در حالی است که به جز اصغر حسن‌زاده که از لیگ چین برگشته و هنوز تیم جدید خود را معرفی نکرده است، سایر بازیکنان از تیم‌های لیگ برتری دعوت شدند و خبری از لژیونرها در این مسابقات نیست.

ناظم الشریعه به تازه واردها میدان می‌دهد؟

۶ بازیکن تیم ملی پیش از این هم بارها پیراهن این تیم را به تن کرده‌اند و حالا باید دید دعوت ۸ بازیکن دیگر برای محک خوردن آن‌ها بوده است یا نه؟ صعود ایران به مرحله بعدی قطعی شده و ناظم الشریعه این فرصت را دارد تا در مصاف با تیم‌هایی که محلی از اعراب در فوتسال ندارند، بازیکنان جدید را محک بزند. اگر بنا باشد باز هم جاوید، حسن‌زاده، احمدی، عروجی، عباسی و .. همه کاره تیم ملی باشند عملا شاهد تغییر و تحولی در تیم نخواهیم بود.

ما عراق نمی‌شویم

بعد از ناکامی عراق در راهیابی به مرحله نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا این تیم که یک تیم درجه دو در فوتسال آسیا محسوب می‌شد زنگ خطر را برای ناظم الشریعه به صدا در آورده با این حال سرمربی تیم ملی نباید شرایط تیم ایران را با عراق مقایسه کند. ایران هم‌چنان از قدرت گذشته خود برخوردار است ضمن این که صعود ما به مرحله بعدی قطعی است و با فرض بازی دادن به همه جوان‌ها و حتی شکست خوردن نیز اتفاق خاص یا ناکامی برای ما رخ نخواهد داد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.