کد خبر : 145011
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 - 13:46
-

یک تیم لیگ برتری کنار گذاشته شد!

یک تیم لیگ برتری کنار گذاشته شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل تیم فوتسال بانوان ستارگان دشت ورامین پس از حواشی اخیر این باشگاه انحلال تیم را اعلام کرد. این تیم در هفته های نخست لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کرد و تیم صدرنشین سایپا را با تساوی متوقف کرد اما به دلیل حواشی نتوانست به پیروزی‌های خود ادامه داده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل تیم فوتسال بانوان ستارگان دشت ورامین پس از حواشی اخیر این باشگاه انحلال تیم را اعلام کرد.

این تیم در هفته های نخست لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کرد و تیم صدرنشین سایپا را با تساوی متوقف کرد اما به دلیل حواشی نتوانست به پیروزی‌های خود ادامه داده و در نهایت منحل شد.

این تیم پس از شکست سنگین برابر مس رفسنجان، دختران کویر کرمان و نامی نو اصفهان هفته گذشته از مسابقه برابر هیئت خراسان رضوی انصراف داد. این تیم در پایان هفته دهم لیگ برتر فوتسال با کسب ۳ پیروزی، یک تساوی و ۶ شکست در رده دهم جدول قرار دارد.

شهرزاد نصیری، مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال نیز با تائید این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این تیم با اعلام مدیرعامل باشگاه از شرکت در مسابقات لیگ برتر انصراف داد و از جدول لیگ کنار گذاشته شد.

وی افزود: ستارگان دشت ورامین به جلسه کمیته انضباطی فراخوانده شده و به مسابقات یک رده پائین تر انتقال می‌یابد. سایر مسابقات لیگ برتر فوتسال نیز با حضور ۱۲ تیم پیگیری می‌شود و در هر هفته دو تیم استراحت خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.