کد خبر : 145138
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1398 - 17:46
-

شمس:حضور در تیم ملی را تکذیب می کنم

شمس:حضور در تیم ملی را تکذیب می کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان برای شرکت در رقابت‌های فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا روز گذشته به ارومیه سفر کرد و قرار است که عصر امروز در اولین بازی خود در این رقابت‌ها برابر تیم ملی ترکمنستان قرار گیرد. پیش از این که تیم ملی فوتسال کشورمان به ارومیه سفر کند ۲

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان برای شرکت در رقابت‌های فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا روز گذشته به ارومیه سفر کرد و قرار است که عصر امروز در اولین بازی خود در این رقابت‌ها برابر تیم ملی ترکمنستان قرار گیرد.

پیش از این که تیم ملی فوتسال کشورمان به ارومیه سفر کند ۲ جلسه تمرین را در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار کرد. در جریان برگزاری آخرین تمرین تیم ملی فوتسال که روز یکشنبه در تهران برگزار شد، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در تمرین تیم ملی حضور پیدا کرد و به عنوان پیشکسوت این رشته ورزشی چند دقیقه‌ای را با بازیکنان صحبت کرد.

حال از همان روز شایعه‌هایی به وجود آمد مبنی بر این که گویا قرار است حسین شمس به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال انتخاب شود و حتی شایعه شده بود که او قرار است در ارومیه کنار تیم ملی حضور داشته باشد و از روز اول مسابقات به عنوان کمک ناظم الشریعه در تیم ملی حضور داشته باشد.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره به وجود آمدن این شایعه گفت: بنده از این موضوع کاملا بی اطلاع هستم و نمیدانم این خبر از کجا به وجود آمده است. هنوز هیچ صحبتی با بنده راجع به این موضوع نشده است و اگر قرار باشد مسئولیتی را بنده قبول کنم باید کمیته فوتسال جلسه بگذارد تا در آن جا صحبت کنیم، اما تا الان چنین جلسه‌ای به وجود نیامده است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین درباره این که قرار است در ارومیه به تیم ملی کمک کند نیز بیان داشت: بنده قرار است فقط روز آخر بازی‌ها یعنی جمعه به ارومیه سفر کنم و در آن جا از نزدیک شاهد بازی بچه‌های تیم ملی خواهم بود. همان طور که بار‌ها گفته ام اگر کمکی از دستم بر بیاید برای تیم ملی انجام خواهم داد، اما این که بخواهم به عنوان مدیر فنی در تیم ملی حضور داشته باشم را به شدت تکذیب می‌کنم.

شمس در پایان صحبت هایش تاکید کرد: نمی‌دانم این خبر مدیر فنی شدن من از کجا به وجود آمده است و بنده این خبر را به شدت تکذیب می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱

وقتى میگه تکذیب مىکنم یعنى حتما قراره اتفاق بیافته چون ناظم الشریعه توانایى إداره کردن تیم ملى رو نداره