کد خبر : 145086
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1398 - 15:22
-

شیربیگی: انحلال تیم ورامین به لیگ فوتسال بانوان لطمه می‌زند

شیربیگی: انحلال تیم ورامین به لیگ فوتسال بانوان لطمه می‌زند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سارا شیربیگی ملی پوش تیم هیئت فوتسال خراسان رضوی اظهار داشت: ستارگان ورامین تیم خوبی در لیگ برتر فوتسال بانوان بود و به نظر می‌رسید که می‌توانست بازیکنان ارزنده‌ای را به تیم ملی کشورمان معرفی کند، اما متاسفانه شرایط جور دیگری تغییر پیدا کرد و اولین لطمه از انحلال این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سارا شیربیگی ملی پوش تیم هیئت فوتسال خراسان رضوی اظهار داشت: ستارگان ورامین تیم خوبی در لیگ برتر فوتسال بانوان بود و به نظر می‌رسید که می‌توانست بازیکنان ارزنده‌ای را به تیم ملی کشورمان معرفی کند، اما متاسفانه شرایط جور دیگری تغییر پیدا کرد و اولین لطمه از انحلال این تیم را بازیکنان ورامین خوردند. سال گذشته که من در تیم نگین بازی می‌کرد چنین اتفاقی برای ما هم رخ داد که تیم در آستانه انحلال قرار بگیرد، اما خوشبختانه زیر نظر باشگاه نامی نو اصفهان رفتیم و به کارمان در مسابقات لیگ برتر تا کسب نتیجه قهرمانی ادامه دادیم.

بازیکن تیم هیئت خراسان تصریح کرد: هفته گذشته تیم ما سختی زیادی را تحمل کرد و به ورامین رفت، اما متاسفانه این بازی برگزار نشد. وقتی تیم ستارگان منحل شود همه باشگاه‌ها لطمه می‌بینند، چون باتوجه به هزینه‌هایی که الان حامیان مالی متحمل می‌شوند، رخ دادن این چنین اتفاقاتی لطمه بسیاری به همگان وارد می‌کند و من امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در لیگ بانوان نباشیم.

او افزود: این هفته در مشهد میزبان تیم پارس آرا شیراز خواهیم بود، این تیم چندین سال است که در لیگ برتر بانوان حضور دارد و از بازیکنان بومی اش در مسابقات بهره می‌برد. نتایج پارس آرا نوسانات زیادی داشته است و به طور مثال از تیم صدرنشین سایپا با دریافت ۱۲ گل نتیجه بازی را واگذار کرده و در مقابل تیم رده سومی ملی حفاری با نتیجه ۲ بر یک شکست خورده است.

استقبال خوبی از فوتسال بانوان می‌شود

شیربیگی تصریح کرد: خوشبختانه تماشاگران استقبال خوبی از فوتسال بانوان در مشهد می‌کنند و در تمام بازی‌های ما تماشاگران بسیاری برای دیدن بازی هایمان به سالن آمده اند و من امیدوارم شرایط تیم‌ها رفته رفته بهتر هم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.