کد خبر : 145140
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1398 - 19:23
دسته‌بندی نشده
-

پیروزی پرگل ایران مقابل میزبان فوتسال قهرمانی آسیا

پیروزی پرگل ایران مقابل میزبان فوتسال قهرمانی آسیا
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در مسابقات مقدماتی آسیا به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا مقابل ترکمنستان به پیروزی رسید.

ناظم الشریعه در این دیدار که در سالن غدیر ارومیه برگزار شد مسعود محمدی، مهدی کریمی، حمید احمدی، اصغر حسن زاده و مهدی جاوید را در ترکیب ابتدایی قرار داد.در نیمه اول جدا از اینکه چند بار تیرک دروازه ترکمنستان لرزید،اصغر حسن زاده و مهدی جاوید برای ایران گلزنی کردند.در نیمه دوم هم روند برخورد توپ به تیرک دروازه ترکمنستان ادامه داشت با این حال ضربه طاها نعمتیان پس از برخورد به تیرک به بازیکن ترکمنستان خورد تا گل سوم تیم ملی به ثمر برسد.مهدی کریمی نیز زننده گل چهارم ایران بود تا بازی با همین نتیجه خاتمه یابد.

تیم ایران در دومین بازی خود در این پیکارها از ساعت ۱۸ روز جمعه سوم آبان ماه به مصاف قرقیزستان می رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا چهارشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲

قبلا این تیم ۲۰ تا هم از ایران خورده شما به چهار صفر میگید پرگل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس چهارشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴

زدن ۴ گل به ترکمنستان که تیم درجه ٣ آسیا هست براى تیم ایران پرگل محسوب نمیشه ما باید این جور تیم ها رو. دو رقمى کنیم تا حریفان ابران حواسشون جمع بشه

محسن چهارشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵

سلام فیلم بازی رو میخوام از کجا دانلود کنم

زیبا پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

از ناظم شریعه به چند دلیل خوشم نمیاد. ارشیو کامنتها هست. تو همون مسابقات ۲۰۱۶ هم که ایران به لطف کمی شانس و جسارت جوانان (نه کادر فنی) سوم جهان شد هم گفتم منتها مقام سومی سبب فراموش شدن شد. تراز ایران در امار گلها منفی بود. اونجا ۲۲ گل زدیم ۲۴ تا خوردیم. تفاصل منفی دو. بعد دوستانه با عراق و یکبار تو جام ملتها هم مقابل عراق خیلی خفیف بردیم. مسابقات مفت و مجانی چین رو ناز کرد به بهانه سطح پایین هر سال سه تا مسابقه و یک کاپ از تیم ملی گرفت بدلیل عدم داشتن شخصیت بین المللی. چینی ها هم دیگه ایرانو دعوت نکردن. الان یک سفر چین ۵ روزه چین با این ارز برای ۲۰ نفر چند درمیاد؟ اواخر هم باخت تاریخی ۹ به ۳ به بهانه جوانی و خستگی. و اینم یک نتیجه ضعیف دیگه. اگر تورنمت چین بود ترکمنها رو با این نتیجه بد نمی بردید. تو جام جهانی یک بازی دلچسب نداشتیم مراکش رو هم بزور بردیم. از ۷ بازی فقط همونو تو وقت قانونی بردیم. رکورد شمسایی هم فقط حرف زدند. ایشون خیلی امار و رکوردها و نتایج بدی که به یادگار گذاشته براش مهم نیست. و اما اعلام نگرانی می کنم. به نظرتون بازم با این تیم میشه برزیل رو برد؟ من که میگم این تیم الان از ایتالیا و روسیه و پرتغال و حتی آرژانتین هم عقب تره.

زیبا پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹

تو انتخابی جنوب شرق اسیا تایلند تو سه بازی ۳۳ گل و ژاپن تو دو بازی ۲۱ گل زدن اقای ناظم شریعه