کد خبر : 145203
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آبان 1398 - 12:49
-

احمدی :جوان های خوبی در لیگ داریم/اینکه مقابل چه تیمی قرار می گیریم اهمیتی ندارد

احمدی :جوان های خوبی در لیگ  داریم/اینکه مقابل چه تیمی قرار می گیریم اهمیتی ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ملی‌پوش فوتسال کشورمان در خصوص بازی فردا برابر قرقیزستان گفت: در این بازی هم باید با تمرکز به میدان برویم و نتیجه خوبی بگیریم. حمید احمدی در ابتدا گفت: مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا درحال برگزاری است و همه تیم‌ها با انگیزه زیاد و با برنامه به ارومیه آمدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ملی‌پوش فوتسال کشورمان در خصوص بازی فردا برابر قرقیزستان گفت: در این بازی هم باید با تمرکز به میدان برویم و نتیجه خوبی بگیریم.

حمید احمدی در ابتدا گفت: مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا درحال برگزاری است و همه تیم‌ها با انگیزه زیاد و با برنامه به ارومیه آمدند تا خود را به مرحله نهایی برسانند. تیم ما هم که ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه دارد و سعی می کنیم که همه توان خود را به کار بگیریم. اینکه مقابل چه تیمی قرار می گیریم اهمیتی ندارد و تنها می‌خواهیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درباره بازی روز گذشته مقابل ترکمنستان گفت: به هرحال فوتسال ایران فراتر از آسیا است و اینکه از بسیاری از تیم‌ها جلو تر هستیم، یک واقعیت است. اما همه تیم ها در تلاش هستند تا حداقل در بخش دفاعی عملکرد خود را بهبود ببخشند. در بازی روز گذشته هم دیدیم که ترکمنستان مشغول دفاع کردن بود. ما هم کار خودمان را کردیم و با اینکه می توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما در نهایت بازی با ۴ گل به اتمام رسید.

احمدی افزود: خوشبختانه جوان‌های خوبی در تیم داریم که در لیگ هم خوب بازی می کنند. در واقع سرمربی با دیدن عملکردشان آنها را به تیم دعوت کرده است و روز گذشته هم عملکرد خیلی خوبی داشتند. البته به مرور بهتر هم خواهند شد و به ترکیب اصلی اضافه می شوند و به سهم خود به تیم ملی کمک خواهند کرد.

وی درباره بازی فردا برابر قرقیزستان گفت: قرقیزستان هم مانند ترکمنستان است و باید با تمام تمرکز بازی کنیم تا با کسب نتیجه خوب برای هوادارانی که به سالن می آیند و تیم راتشویق می کنند، دلگرمی خوبی ایجاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.