کد خبر : 145150
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آبان 1398 - 0:20
دسته‌بندی نشده
-

سرمربی ترکمنستان:امیدوارم اشتباهات دفاعیمان را برطرف کنیم/برای کسب تجربه به اینجا آمده ایم/

سرمربی ترکمنستان:امیدوارم اشتباهات  دفاعیمان را برطرف کنیم/برای کسب تجربه به اینجا آمده ایم/
سرمربی ترکمنستان از شکست مقابل ایران گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روبرت گردویچ، سرمربی تیم ملی ترکمنستان نیز، گفت: پس از نتیجه‌ای که کسب کردیم کمی ناامید شدم اما با دیدن بازی و کیفیت بالای بازی ایران به نظرم باخت با نتیجه ۴ بر صفر نتیجه معمولی باشد. می‌دانم که ایران تیم بسیار قدرتمندی است. در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم پراشتباه بازی کردیم.

وی افزود: سرمربی ایران در نیمه دوم هرچند به بازیکنان جوانش بازی داد اما شاهد بودیم که سطح بازی این تیم تغییر خاصی نکرد. امیدوارم اشتباهات دفاعیمان را برطرف کنیم و در بازی دوم نتیجه خوبی بگیریم.

او درخصوص هدف گذاری ترکمنستان برای مرحله نهایی گفت: ما به دنبال پیروزی هستیم و این جا برای کسب تجربه آمدیم. در صورت باخت در دومین دیدار باز هم میزبان دور نهایی هستیم. در ترکمنستان گزینه‌های زیادی برای پیدا کردن بازیکن فوتسال ندارم و بیشتر جوانان این کشور به دنبال فوتبال بازی کردن هستند. پیش از این مسابقات با کویت نیز بازی کردیم اما کسب تجربه در برابر ایران برایمان ارزشمند است.

گردویچ در پایان صحبت‌هایش گفت: فکر می‌کنم برای مسابقات پیش رو باید چند بازیکن را تغییر دهم. اگر بازی امروز را دیده باشید متوجه شدید که برخی از بازیکنان در حد تیم ملی نیستند. در حال حاضر دو بازیکن که قبلا فوتبالیست بودند را شناسایی کرده‌ام و به تیم ملی فوتسال اضافه خواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.