کد خبر : 145297
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 - 18:48
دسته‌بندی نشده
-

سرمربی تاجیکستان: شکست برابر ازبکستان درس بزرگی به ما داد

سرمربی تاجیکستان: شکست برابر ازبکستان درس بزرگی به ما داد
سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان گفت: درس‌های بزرگی از شکست برابر ازبکستان گرفتیم و برای این منظور باید تا پیش از آغاز مرحله نهایی این رقابت‌ها اشتباه‌های فردی تیم و ضعف روی ضربه‌های شروع مجدد را برطرف کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«دژان ددویچ» روز جمعه در نشست خبری پس از پایان بازی با اربکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی برابر تیم قدرتمند ازبکستان انجام دادیم و از این شکست درس‌های زیادی گرفتیم.

وی بیان کرد: هدف ما از این مسابقه‌ها صعود به مرحله نهایی بود که به آن دست یافتیم و در این بازی فاصله ما با ازبکستان مشخص شد و حدس می‌زنم تیم ازبکستان یکی از مدعیان قهرمانی در مرحله نهایی باشد.
سرمربی تاجیکستان با اشاره به اینکه گل‌های ازبکستان بیشتر روی اشتباهات فردی تیمش یا ضربات شروع مجدد بود گفت: باید تا آغاز مرحله نهایی این ضعف را برطرف کنیم تا بتوانیم نتایج بهتری در مقابل رقیبان‌مان کسب کنیم.

«ددوویچ»، با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: در طول یک ماه به بیشتر خواسته‌هایم در تیم دست یافتم و با توجه به میانگین سنی تیم که بیشتر بازیکنانان بین ۱۹ تا ۲۲ سال سن دارند، نیاز به کسب تجربه بیشتری هستیم.

وی در مورد بازی درگیرانه و فیزیکی تیمش هم گفت: طبیعی است تیمی که به دنبال پیروزی در مقابل یک حریف قدرتمند است باید چنین بازی به نمایش بگذارد و ما نیز در طول بازی سعی کردیم با استفاده از چنین تاکتیکی به نتیجه مدنظر دست یابیم.

وی ضمن رد احتمال استفاده از بازیکنان دورگه در تیمش گفت: با توجه به علاقه‌ای که به فوتسال اسپانیا و همچنین دوستانی که در این کشور دارم، از سیستم و تاکتیک این کشور در تاجیکستان استفاده می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.