کد خبر : 145317
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 - 21:27
-

شمس: باید برای صعود به جام جهانی با تفکر بیشتری پیش رفت/ تیم کنونی دست کمی از تیم چند سال پیش ندارد

شمس: باید برای صعود به جام جهانی با تفکر بیشتری پیش رفت/ تیم کنونی دست کمی از تیم چند سال پیش ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازی نخست امروز، از سطح چندان بالایی برخوردار نبود اما بازی دوم بسیار جذاب بود اظهار کرد: تاجیکستان در ابتدای این دیدار دو‌گل به ثمر رسانید و همه را شگفت‌زده کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازی نخست امروز، از سطح چندان بالایی برخوردار نبود اما بازی دوم بسیار جذاب بود اظهار کرد: تاجیکستان در ابتدای این دیدار دو‌گل به ثمر رسانید و همه را شگفت‌زده کرد اما در ادامه تیم ازبکستان با تجربه بالای بازیکنان خود، توانست ۹ گل را له ثمر رساند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم ملی کنونی ایران با مربی‌گری ناظم‌الشریعه در سطح بالایی فوتبال بازی می‌کند گفت: بی‌شک تیم کنونی دست کمی از تیم چند سال پیش ندارد چون هم جوانگرایی در تیم صورت گرفته و هم از هشت ملی‌پوشان جوان بهره می.برد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: تیم ملی فوتسال باید از حالا خود را برای مسابقات جام ملت‌های ترکمنستان که در اسفند ماه برگزار می‌شود آماده کند تا جزو پنج تیم قرار گرفته و جواز صعود به جام جهانی را به دست آورد و در این راستا باید با تفکر به پیش رفت.

وی در ادامه با تبریک به ورزش شهر ارومیه بیان کرد: هتل پنج ستاره آنای ارومیه برای اسکان تیم‌ها به معنای واقعی کلمه پنج ستاره بوده و از سوی دیگر سالن غدیر، محل برگزاری این مسابقات نیز بسیار زیبا بوده و با نظم خاصی این مسابقات را برگزار می‌کند.

شمس با تقدیر از همکاری استانداری آذربایجان‌غربی، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان اظهار کرد: میزبانی ارومیه نیز بسیار رویایی بوده و می‌تواند با این امکانات، میزبان مسابقات جهانی باشد.

وی با اشاره به مشکلات فوتسال ایران گفت: بزرگتربن مشکل در این راستا اسپانسر و مشکلات مالی است و متاسفانه هیچ کس رغبتی برای حمایت مالی از فوتسال را ندارد.

وی در ادامه با انتقاد از عدم پخش مستقیم مسابقات مرحله مقدماتی فوتسال آسیا گفت: متاسفانه شبکه ورزش سیما، مسابقات باشگاهی را به صورت مستقیم پخش کرده اما رغبتی به پخش مسابقاتی که انتخابی جام جهانی است را ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.