کد خبر : 145287
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 - 17:55
-

شکست کراپ در فینال و ناکامی عجیب میزبان ها/گاز اشک آور هم حریف شهرداری قرچک نشد/تحقیر پارسیان،شکست پرگل ایرالکو+ جدول رده بندی دو گروه

شکست کراپ در فینال و ناکامی عجیب میزبان ها/گاز اشک آور هم حریف شهرداری قرچک نشد/تحقیر پارسیان،شکست پرگل ایرالکو+ جدول رده بندی دو گروه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته پنجم لیگ دسته اول طی دیروز و امروز برگزار شد و نتایج جالبی در آن رقم خورد. گروه اول در گروه اول این مسابقات روز پنجشنبه تیم جندی شاپور دزفول در خانه خود از فولاد سیرجان ایرانیان با یک گل شکست خورد و مقاومت تهران هم مغلوب شهرداری قزوین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته پنجم لیگ دسته اول طی دیروز و امروز برگزار شد و نتایج جالبی در آن رقم خورد.

گروه اول

در گروه اول این مسابقات روز پنجشنبه تیم جندی شاپور دزفول در خانه خود از فولاد سیرجان ایرانیان با یک گل شکست خورد و مقاومت تهران هم مغلوب شهرداری قزوین شد تا تیم های میزبان این گروه در روز اول ناکام باشند.

عصر دیروز هم سه بازی در این گروه برگزار شد که نفت امیدیه به یک برد پرگل مقابل ایرالکو رسید.گرچه ابتدا دروازه میزبان این بازی باز شد اما در ادامه نفتی ها جشنواره گل به راه انداخته و مهمان خود را با یک شکست پرگل بدرقه کردند.پارسیان شهر قدس هم در ادامه نتایج ضعیف خود بک برد تحقیر آمیز دیگر کسب کرد و در خانه خود مغلوب اسپیناس زنجان شد تا مشخص شود که مدیریت باشگاه در حل بحران های این تیم موفق نبوده است.

دیدار جذاب و پرگل بعثت کرمانشاه با هتل کاج مشهد هم با برتری کرمانشاهی ها به پایان رسید.تیم بعث ابتدا با ۳ گل پیش افتاد اما کار تا تساوی ۵بر۵ هم پیش رفت و در نهایت میزبان بازی را به سود خود خاتمه داد.

نتایج بازی های گروه اول به شرح زیر است:

جندی شاپور دزفول ۰- فولاد سیرجان ایرانیان ۱

مقاومت تهران ۱- شهرداری قزوین ۲

پارسیان شهرقدس۰- اسپیناس زنجان۳

نفت امیدیه۵- ایرالکو اراک۲

بعثت کرمانشاه۶- هتل کاج مشهد۵

جدول رده بندی گروه اول

گروه دوم

در حساس ترین بازی این گروه پنجشنبه شب کراپ الوند در خانه خود مغلوب سفیر گفتمان تهران شد تا شوک منفی به تیم حسین افضلی وارد شده و سفیر در صدر جدول تنها شود.

شهرداری قرچک هم در دیداری جنجالی که با پرتاب گاز اشک آور از سوی کاشانی ها همراه بود بازی باخته را مقابل آرنوش با پیروزی عوض کرد تا چهره مدعی را به خود بگیرد.

تیم تابلو نصر شهرکرد هم در خانه خود از سد شهرداری ساوه گذشت تا شاگردان زندی پور به یک برد شیرین مقابل تیم رضا عقابی برسند.

عصر دیروز هم یک بازی دیگر در این گروه برگزار شد.تیم مدعی خالص سازان هم در خانه خود مقابل فودکا تهران بدون سرمربی متوقف شد و در شرایطی که تا دقایق پایانی با یک گل از مهمان خود عقب بود تن به تساوی یک بر یک داد.

نتایج بازی های گروه دوم به شرح زیر است:

کراپ الوند ۳- سفیر گفتمان تهران ۵

تابلو نصر شهر کرد۳- شهرداری ساوه ۱

آرنوش کاشان۲- شهرداری قرچک۴

خالص سازان زنجان۱- فودکا تهران۱

جدول رده بندی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.