کد خبر : 145319
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 - 22:14
-

پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران واریز می‌شود

پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران واریز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ابراهیم شکوری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط میزبانی ارومیه بسیار مطلوب بود و از مردم و مسوولان این شهر تقدیر می‌شود چون تمامی تلاش خود را برای یک میزبانی خوب انجام دادند. وی با اشاره به اینکه حضور مردم در ورزشگاه غدیر ارومیه بسیار مثال زدنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ابراهیم شکوری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط میزبانی ارومیه بسیار مطلوب بود و از مردم و مسوولان این شهر تقدیر می‌شود چون تمامی تلاش خود را برای یک میزبانی خوب انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در ورزشگاه غدیر ارومیه بسیار مثال زدنی بود افزود: خوشبختانه در این مسابقات از آقایان و بانوان علاقه‌مند به فوتسال میزبانی شد و نتیجه مطلوبی نیز برای تیم فوتسال ایران عاید شد چون با دو برد همراه بود و خوشبختانه مسابقات نیز در بهترین سالن برگزار شد.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران به عدم دریافت پاداش توسط بازیکنان فوتسال به سبب قهرمانی دو سال پیش در آسیا اشاره کرد و گفت: متاسفانه کشور در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی قرار داشته و همانگونه که رئیس فدراسیون فوتبال نیز عنوان کرد، متاسفانه پول‌ها در فیفا باقی مانده، اما فدراسیون فوتبال، مربیان و بازیکنان با تمامی مشکلاتی که وجود دارد، تمامی تلاش خود را انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه با تمامی مشکلات پیش‌رو، تیم فوتسال ایران سعی می‌کند که از جایگاه خود نزول نکند افزود: با وجود اینکه این مشکلات بر روحیه بازیکنان تاثیر داشته اما بازیکنان با تمامی وجود تلاش می‌کنند و تلاش فدراسیون نیز این است که مشکلات را مرتفع کنند.

شکوری گفت: در این راستا همه باید دست به دست هم داده و در این مسیری که پیش‌رو قرار دارد سربلند بیرون آیند و خوشبختانه بازیکنان و مربیان نیز تاکنون سربلند بیرون آمده‌اند و تلاش بر این است که پاداش بازیکنان واریز شود.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال با انتقاد از صدا و سیما و شبکه ورزش بیان کرد: باید این مسابقات حداقل از شبکه ورزش پخش مستقیم می‌شد و بی‌شک اگر مسابقات پخش شود، اسپانسر جذب شده و در صورت تحقق این مهم نیز، مطالبات بازیکنان پرداخت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.