کد خبر : 145387
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 10:48
-

حیدریان ؛ گزینه اول مدیریت فنی تیم بانوان

حیدریان ؛ گزینه اول مدیریت فنی تیم بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در حالی هفته گذشته برگزار شد که یکی از مباحث اصلی این جلسه انتخاب و معرفی مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان بود. شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان فاطمه شریفی را به عنوان دستیار اول خود در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در حالی هفته گذشته برگزار شد که یکی از مباحث اصلی این جلسه انتخاب و معرفی مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان بود.

شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان فاطمه شریفی را به عنوان دستیار اول خود در این تیم معرفی کرده و به دنبال این بود تا علی صانعی را مجددا به عنوان مدیر فنی به تیم بانوان بازگرداند. با این حال صانعی با توجه به صحبت هایی که در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا درباره حضورش در چند تیم پیش آمده بود، به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

به این ترتیب افراد دیگری برای مدیریت فنی در تیم ملی فوتسال بانوان معرفی شده اند؛ از جمله محمدرضا حیدریان اسطوره فوتسال ایران که مدت کوتاهی هم هدایت تیم فوتسال جوانان را بر عهده داشت.

قرار است در جلسه بعدی کمیته فنی در این ارتباط بحث و بررسی بیشتری صورت بگیرد.

کمیته فنی همچنین چهار مربی را برای تشکیل تیم فوتسال دختران زیر ۲۰ سال مدنظر داشته و از آنها برنامه هایشان را گرفته است. طبق برنامه، در جلسه هفته آینده کمیته فنی سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال دختران هم معرفی خواهد شد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.