کد خبر : 145525
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آبان 1398 - 12:38
-

پرهیزکار: در جلسات کمیته فنی کاملاً بحث فنی می‌شود/ جوانان عملکرد خوبی از خود نشان دادند

پرهیزکار: در جلسات کمیته فنی کاملاً بحث فنی می‌شود/ جوانان عملکرد خوبی از خود نشان دادند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، داود پرهیزکار درباره برگزاری مسابقات انتخابی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در شهر ارومیه اظهار داشت: چند وقت پیش مسابقات والیبال در شهر ارومیه برگزار شد و بعد از آن ما به این شهر سفر کردیم و با مسئولان استانی صحبتی انجام دادیم. بازدیدی هم از هتل‌های این شهر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، داود پرهیزکار درباره برگزاری مسابقات انتخابی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در شهر ارومیه اظهار داشت: چند وقت پیش مسابقات والیبال در شهر ارومیه برگزار شد و بعد از آن ما به این شهر سفر کردیم و با مسئولان استانی صحبتی انجام دادیم. بازدیدی هم از هتل‌های این شهر داشتیم. چند وقت بعد ناظران AFC را به ارومیه بردیم و آنها هم بازدید کلی از این استان داشتند و پس از بررسی نهایی و مقایسه با کشورهایی که درخواست‌ میزبانی کرده بودند، استان آذربایجان غربی میزبان این مسابقات شد.

وی در مورد عملکرد تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا تصریح کرد: این مسابقات را به دید بازی‌های تدارکاتی دیدیم و سرمربی تیم ملی هم در این بازی‌ها به جوانان اعتماد کرد. خدا را شکر این جوانان عملکرد خوبی از خود نشان دادند. با چند بازی تدارکاتی که در شهر مشهد خواهیم داشت،‌ عیار بازیکنان دست کادرفنی خواهد آمد و سرمربی هم نفرات نهایی را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهد کرد.

«چند جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی پس از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد از ریاست این کمیته برگزار شده اما هنوز رئیس جدید این کمیته انتخاب نشده است». پرهیزکار در واکنش به طرح این سوال گفت: فقط خواستیم جلسه کمیته فنی را برگزار کنیم تا تیم‌های ملی ما آسیب نبینند. پس از رفتن آقای انصاری‌فرد سعی کردیم مباحث فنی ادامه داشته باشد و خدا را شکر الان در جلسات کمیته فنی کاملاً بحث فنی می‌شود. جلسه آخر در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی بانوان بود که نزدیک به پنج ساعت طول کشید و علی صانعی و شهناز یاری برنامه‌های یک ساله خود را ارائه کردند. کمیته فنی دو هفته فرصت گرفت تا برنامه‌های مربیان را مطالعه کند. در ضمن باید مربی تیم زیر ۲۰ سال بانوان را هم انتخاب کنیم.

وی در مورد زمان انتخاب رئیس جدید کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: فعلاً انتخاب رئیس ضرورتی ندارد،‌ چون اعضا مستقل تصمیم‌گیری می‌کنند ولی اگر ضرورت داشته باشد یک نفر را انتخاب می‌کنیم تا آن کمیته هم رئیس داشته باشد.

رئیس کمیته فوتسال درباره انتخاب دستیاران علی صانعی و شهناز یاری سرمربیان تیم فوتسال زیر ۲۰ سال آقایان و تیم ملی بانوان گفت: محمود قاضی و کاظم صادقی به عنوان دستیار صانعی و فاطمه شریف هم به‌عنوان دستیار خانم یاری انتخاب شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.