کد خبر : 145551
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 8:30
-

تبریز ، ارومیه و اصفهان ؛ گزینه های میزبانی باشگاه های آسیا ۲۰۲۰

تبریز ، ارومیه و اصفهان ؛ گزینه های میزبانی باشگاه های آسیا ۲۰۲۰

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در سال ۲۰۲۰ قرار است مرداد ماه انجام شود، اما هنوز محل برگزاری این رقابت ها مشخص نشده است. شنیده می شود قرار است فدراسیون فوتبال ایران درخواست خود را برای میزبانی این رقابت ها به AFC ارسال کند. همان طور که می دانید هر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در سال ۲۰۲۰ قرار است مرداد ماه انجام شود، اما هنوز محل برگزاری این رقابت ها مشخص نشده است. شنیده می شود قرار است فدراسیون فوتبال ایران درخواست خود را برای میزبانی این رقابت ها به AFC ارسال کند. همان طور که می دانید هر ساله کشورمان یکی از پایه های اصلی دریافت میزبانی این مسابقات است.

کشورمان در چند دوره قبل این رقابت ها، میزبانی این مسابقات را بر عهده داشته که هر دو دوره آن به میزبانی شهر اصفهان بوده است. یکی در سال ۲۰۱۰ که با قهرمانی فولاد ماهان اصفهان و دیگری هم در سال ۲۰۱۵ تیم تاسیسات دریایی توانست به مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا دست پیدا کند.

حال از گوشه و کنار فدراسیون فوتبال خبرهایی می رسد مبنی بر این که ایران می خواهد برای سومین بار میزبانی مسابقات جام باشگاه های آسیا را بر عهده گیرد. با توجه به این که کشورمان توانسته دو میزبانی بسیار مهم آسیایی را بگیرد، پیش بینی می شود کنفدراسیون آسیا با میزبانی ایران موافقت کند.

کشورمان از چند سالن با کیفیت و مجهزی برخوردار است که هر کدام می توانند میزبان شایسته ای برای رقابت های آسیایی و حتی جهانی باشند. برای مثال می توان به سالن شهید پور شریفی تبریز اشاره کرد که توانست به خوبی میزبانی مسابقات جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا را برگزار کند. همچنین سالن غدیر شهر ارومیه که هفته گذشته میزبان رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا بود.

از دیگر سالن های خوبی که می توانند میزبان شایسته ای برای جام باشگاه های آسیا باشند می توان به دو سالن پیروزی و نقش جهان اصفهان اشاره کرد. این دو سالن سابقه دو دوره برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا را در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۵ دارد.

حال باید منتظر ماند و دید که فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال کشورمان کدام شهر را به عنوان میزبان مسابقات جام باشگاه های آسیا معرفی می کنند، هر چند این کار بسیار سخت است زیرا کشورهایی چون ژاپن، تایلند، اندونزی، ازبکستان هر ساله تلاش می کنند تا میزبانی مسابقات جام باشگاه های آسیا را به دست آورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.