کد خبر : 145540
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 8:15
-

تغییر ساعت بازی مس و اهورا

تغییر ساعت بازی مس و اهورا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  مسابقات نیم فصل دوملیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه آغاز می‌شود در این هفته تمام بازی‌ها از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود، اما در یکی از مهمترین بازی‌های این هفته دو تیم مس سونگون و اهورا بهبهان در سالن پور شریفی تبریز به مصاف هم می‌روند. ابتدا قرار بود بازی این دو تیم در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  مسابقات نیم فصل دوملیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه آغاز می‌شود در این هفته تمام بازی‌ها از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود، اما در یکی از مهمترین بازی‌های این هفته دو تیم مس سونگون و اهورا بهبهان در سالن پور شریفی تبریز به مصاف هم می‌روند.

ابتدا قرار بود بازی این دو تیم در ساعت ۱۶ برگزار شود، اما با درخواست مسئولان تیم مس سونگون و موافقت سازمان لیگ فوتسال بازی دو تیم مس و اهورا به جای ساعت ۱۶ در ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

مس در نیم فصل اول مسابقات موفق شد قهرمان رقابت‌های لیگ شود، همچنین تیم اهورا بهبهان هم با قرار گرفتن در جایگاه دهم جدول به کار خود در پایان نیم فصل اول پایان دادند و حال باید دید بازی این دو تیم در دور برگشت با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شما علی چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲

باسلام علت عدم استفاده اهورابهبهان از بازیکنان اصلی دربازی با مس هنوز مشخص نشده ؟لطفا درصورت امکان علت را پیگیری بفرمایید باتشکراز زحمات شما