کد خبر : 145592
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 14:43
-

شمس: برای ریاست کمیته فنی ، باید اختیارات لازم را داشته باشم / سعی می کنم حق پخش تلویزیونی را بگیرم / با انتخاب دوباره این افراد، فوتسال سر جای خودش می‌ماند

شمس: برای ریاست کمیته فنی ، باید اختیارات لازم را داشته باشم / سعی می کنم حق پخش تلویزیونی را بگیرم / با انتخاب دوباره این افراد، فوتسال سر جای خودش می‌ماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان ابتدا درباره حضور خود در کمیته فوتسال گفت: هنوز هیچ صحبتی با من درباره بازگشت به کمیته فوتسال نشده است و من هم به مانند شما این صحبت‌ها را در خبر‌ها خوانده ام که گویا قرار است ریاست کمیته فوتسال سمتی را به من بدهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان ابتدا درباره حضور خود در کمیته فوتسال گفت: هنوز هیچ صحبتی با من درباره بازگشت به کمیته فوتسال نشده است و من هم به مانند شما این صحبت‌ها را در خبر‌ها خوانده ام که گویا قرار است ریاست کمیته فوتسال سمتی را به من بدهند که هنوز هیچ خبری نشده است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در ادامه درباره این که اگر قرار باشد یک روزی ریاست کمیته فنی فوتسال را به شما بدهند آیا قبول می‌کنید یا خیر بیان داشت: همان طور که گفتم هنوز هیچ صحبتی به میان نیامده است. اما اگر بخواهند یک روزی از من در کمیته فنی فوتسال استفاده کنند باید اختیارات لازم این کمیته را به من بدهند و سعی خواهم کرد که حق پخش تلویزیونی را بگیرم تا بازی‌ها به صورت زنده پخش مستقیم شود. همچنین در  صورت حضور در کمیته فوتسال حامیان مالی خوبی را وارد فوتسال می کنم تا باشگاه‌ها رغبت داشته باشند در لیگ برتر تیمداری کنند.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت انتخابات سازمان لیگ فوتسال هم گفت: قرار است تا دو هفته دیگر انتخابات سازمان لیگ فوتسال برگزار شود. من امیدوارم افردادی که ۱۵ سال است در این سازمان حضور دارند جای خودشان را به کسانی دهند که در این فوتسال زحمات بسیاری کشیده اند و به قول معروف موی خود را در این رشته سفید کردند. 

او افزود: صحبت هایی را شنیده ام که گویا قرار است دوباره سازمان لیگ به دست همین افراد فعلی بیفتد و شما بدانید اگر دوباره این افراد انتخاب شوند فوتسال ما سر جای خودش می‌ماند و هیچ پیشرفتی را شاهد نخواهیم بود.

نیم فصل دوم بازی های جذابی را شاهد خواهیم بود

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان همچنین درباره مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر که قرار است از روز پنجشنبه آغاز شود نیز گفت: با توجه به این که ۸ تیم بالای جدول در رقابت‌های لیگ برتر به مرحله پلی آف صعود می‌کنند، پیش بینی می‌شود که رقابت‌ تیم ها با یکدیگر در نیم فصل دوم از جذابیت خاصی برخودار باشد.

او افزود: همان طور که می‌دانید برخی از تیم‌های لیگ برتری در تعطیلات نیم فصل بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده اند. به عنوان مثال تیم مس سونگون، مصطفی طیبی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان را به خدمت گرفته است.همچنین تیم گیتی پسند اصفهان هم موفق شده علی اصغر حسن زاده را به خدمت بگیرد و تیم‌هایی هم چون سن ایچ ساوه و شهروند ساری هم هر کدام توانستند بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی را جذب کنند.

شمس در پایان صحبت هایش تصریح کرد: امیدوار هستم که بازی‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم از جذابین و هیجان بسیار بالایی برخودار باشد تا دوباره شاهد یک لیگ بسیار خوب و پویایی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.