کد خبر : 145541
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 8:17
-

چین سری:تیم های آسان در آخرین بازی ها رو در روی ما قرار گرفتند/ ۸۰ درصد موفقیت تیم روی توسلی می چرخد

چین سری:تیم های آسان در آخرین بازی ها رو در روی ما قرار گرفتند/ ۸۰ درصد موفقیت تیم روی توسلی می چرخد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، میترا چین سری در رابطه بازی با شهروند ساری، گفت: با وجود اینکه یکی از بهترین بازیکنانمان را به علت سه اخطاره بودن در اختیار نداشتیم، دیگر بازیکنان نشان دادند که اگر بخواهند می توانند به هر چیزی برسند. بازی فوق العاده سنگینی بود و از قبل پیش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، میترا چین سری در رابطه بازی با شهروند ساری، گفت: با وجود اینکه یکی از بهترین بازیکنانمان را به علت سه اخطاره بودن در اختیار نداشتیم، دیگر بازیکنان نشان دادند که اگر بخواهند می توانند به هر چیزی برسند. بازی فوق العاده سنگینی بود و از قبل پیش بینی کرده بودیم، فکر نمی کردیم تا این میزان کار سخت شود.

وی افزود: گل اول را که خوردیم چند لحظه تمرکز بچه ها بهم ریخت که خوشبختانه توانستند نتیجه را جبران کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو با بیان اینکه “شهروند ساری” تیم خوبی است، خاطر نشان کرد: این تیم نسبت به گذشته هماهنگ تر شده و با اضافه شدن عابدی تیم بهتری شدند. هرچه از لیگ می گذرد تیم ها قوی تر می شوند، در قرعه کشی شانس نداشتیم و تیم های آسان در آخرین بازی ها رو در روی ما قرار گرفتند که این کار را برای ما سخت‌تر می کند.

چین سری در خصوص خروج توسلی از دروازه، تصریح کرد: توسلی دروازه‌بانی است که ۸۰ درصد مؤفقیت تیم روی او می چرخد و اطمینان داریم زمانی که توسلی پا به توپ می شود قطعا به نتیجه خوبی خواهیم رسید. برنامه داشتیم وقتی توسلی جلو می رود یک یا دو بازیکن او را پوشش دهند و فضای خالی دروازه را پر کنند.

وی با اشاره به اینکه داوری بازی خوب بود، تاکید کرد: نمی توانم بگویم در داوری مشکلی بود، اعتراض تیم شهروند به ضربه مستقیم بود، اما فیلم بازی وجود دارد و نشان می دهد که بازیکن ما توپ را لمس می کند و بازیکن دوم شوت را می زند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو ادامه داد:  فکر می کنم می خواستند جنگ روانی درست شود که تمرکز بازی و داوران ازبین برود، اما خوشبختانه داوران با تجربه  بودند و توانستند شرایط را مدیریت کنند.

چین سری در رابطه با انصراف ستارگان ورامین از لیگ برتر فوتسال بانوان، گفت: روند کار جوری است که چند بازی باقی مانده این تیم را سه هیچ می زنند و قرعه کشی دوباره ای انجام نمی شود که باید دید تصمیم گیری فدراسیون چیست و آن چیزی که قانون می گوید به چه شکل انجام می شود.

وی با بیان اینکه پخش زنده بازی های بانوان به آن ها انگیزه می دهد، گفت: مصاحبه های اندکی که توسط برخی رسانه ها انجام می شود خیلی تاثیر گذار است. هفته گذشته پخش رادیویی بازی ها را که دنبال می کردم برای خودم جذابیت داشت که برای اولین بار این اتفاق در پوشش بازی بانوان اتفاق افتاده است. اگر پخش زنده ورزش بانوان انجام شود به آن ها خیلی کمک می کند زیرا بازیکنان با انگیزه بیشتری کار می کنند و قطعا جذابیت و کیفیت تیم را بالا می برند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.