کد خبر : 145587
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 - 14:03
-

صدقیانی زاده :هنوز هم برای قهرمانی در لیگ برتر آماده می‌شویم

صدقیانی زاده :هنوز هم برای قهرمانی در لیگ برتر آماده می‌شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  آرزو صدقیانی درباره نخستین باخت سایپا در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: مطمئنا در هفته‌های آینده پررنگ‌تر ظاهر می‌شویم، چون هنوز هم برای قهرمانی در لیگ برتر آماده می‌شویم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، در واقع می‌توانیم در بازی‌های آینده بهتر نتیجه بگیریم. وی افزود: بازی سنگینی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  آرزو صدقیانی درباره نخستین باخت سایپا در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: مطمئنا در هفته‌های آینده پررنگ‌تر ظاهر می‌شویم، چون هنوز هم برای قهرمانی در لیگ برتر آماده می‌شویم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، در واقع می‌توانیم در بازی‌های آینده بهتر نتیجه بگیریم.

وی افزود: بازی سنگینی مقابل تیم حفاری داشتیم، چون تیم حریف هشت بازیکن ملی پوش داشت و ما کم مهره بودیم، بهترین بازیکن ما مصدوم بود و یکی دیگر از بازیکنان خوب تیم هم به علت اخراج در مسابقه قبلی از این بازی محروم بود.

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: به تیم حریف تبریک می‌گویم، اما با وجود باخت ۲ بر یک مقابل حفاری نتیجه خیلی خوبی گرفتیم، چون از بازیکنان جوانی استفاده می‌کنیم که برای نخستین بار مسابقات لیگ برتر را تجربه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.