کد خبر : 145766
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 22:18
-

بی غم:پس از چند سال جوانان خوب اصفهانی به فوتسال کشور معرفی شدند/ هایپر نیاز به بازیکن زهردار و تمام کننده دارد

بی غم:پس از چند سال جوانان خوب اصفهانی به فوتسال کشور معرفی شدند/ هایپر نیاز به بازیکن زهردار و تمام کننده دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حمید بی‌غم پس از پیروزی ۶ بر ۳ تمیش مقابل هایپر شاهین‌شهر در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دیدار شاهد رقابتی جذاب از سوی ۲ تیم همشهری بودیم و امیدواریم هر ۲ تیم در ادامه فصل به یکدیگر کمک کنند. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حمید بی‌غم پس از پیروزی ۶ بر ۳ تمیش مقابل هایپر شاهین‌شهر در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دیدار شاهد رقابتی جذاب از سوی ۲ تیم همشهری بودیم و امیدواریم هر ۲ تیم در ادامه فصل به یکدیگر کمک کنند.

وی تصریح کرد: در این شرایط اولویت اصلی اصفهان است. در این دیدار با غیبت ۶ بازیکن اصلی تیم جوانانمان بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و پس از چند سال جوانان خوب اصفهانی به فوتسال کشور معرفی شدند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: هر تیمی مقابل گیتی‌پسند حاضر می‌شود با تمام توان مقابل ما بازی می‌کند. غیبت چند بازیکن اصلی گیتی‌پسند نیز در این دیدار مزید بر علت شد اما در کل بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

وی درباره عملکرد داوری در این دیدار بیان کرد: داوری در مجموع خوب بود. داوری یکنواختی را شاهد بودیم که در مجموع کم سوت می‌زد.

بی‌غم درباره عملکرد تیم هاپیر شاهین‌شهر نیز تصریح کرد: تیم هایپر بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. این تیم نیاز به یک بازیکن زهردار و تمام کننده دارد. هایپر فشار آن‌چنانی بر روی تیم ما وارد نکرد و مشکل اصلی آن‌ها عدم حضور یک بازیکن تمام کننده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳

بعنوان یه بیطرف عرض میکنم بازی کاملا پایاپای بود حتی میتونست نتیجه بر عکس باشه داوری هم در چند صحنه به هایپر ضربه زد گل اول گیتی کاملا خطا بود و یه پنالتی نقطه ۲ برای هایپر اعلان نشد در ضمن هایپر ۳ بازیکن اصلی خودش رو نداشت در مقابل چند غایب گیتی
و اینکه سرمربی هایپر کاملا عصبی بود و با داد و فریاد های بیجا تیمش رو عصبی و عجول کرد و نشون داد اصلا در حد هایپر نیست
جوانان گیتی هم ۱ دقیقه اخر که نتیجه ۶،۳ بود به زمین اومدن و این جوانگرایی نیست در اخر تبریک به هر دو تیم اصفهان

ناشناس پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵

منظورتون از جوانگرایی همون دو تا جوونی بودن که ۱ دقیقه اخر که ۶،۳ بود بازی دادین
جوون تیمی بود که مقابلتون بود