کد خبر : 145762
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 22:13
-

مصطفوی: داوران به سود تیمی که بزرگ‌تر است قضاوت می‌کنند / مربیان به جای اعتراض روی مسائل فنی تمرکز کنند

مصطفوی: داوران به سود تیمی که بزرگ‌تر است قضاوت می‌کنند / مربیان به جای اعتراض روی مسائل فنی تمرکز کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهدی مصطفوی پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: پس از بازدید فیلم بازی مشخص شد روی اشتباه داوری یک گل دریافت کردیم. وی تصریح کرد: در ۳ صحنه دیگر از اشتباه داوری متضرر شدیم. امیدواریم روند داوری فوتسال کشورمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهدی مصطفوی پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: پس از بازدید فیلم بازی مشخص شد روی اشتباه داوری یک گل دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: در ۳ صحنه دیگر از اشتباه داوری متضرر شدیم. امیدواریم روند داوری فوتسال کشورمان پا به پای فوتسال ایران رشد کند تا دیگر شاهد این اشتباهات نباشیم.

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر بیان کرد: باید به سمتی برویم که اعتراضات به داوری در رقابت‌های فوتسال کاهش پیدا کند و مربیان و کادر فنی تمرکز خود را بر روی مسائل فنی معطوف کنند. از داوران خواهش می‌کنیم ما را به عنوان دشمن‌شان نگاه نکنند. مربیان نیز جزئی از عوامل یک دیدار هستند.

وی ادامه داد: این شبهه ایجاد می‌شود که داوران به سود تیم خاصی سوت می‌زنند و در زمان‌هایی احساس می‌شود داوران به سود تیمی که بزرگ‌تر است قضاوت می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵

عامل اصلی شکست هایپر همین اقا بود
اخه این دیگه کیه

ناشناس پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳

عامل اصلی شکست هایپر و افت اونها توی نیمه دوم همین سرمربیشون بود غیر وارد کردن استرس به بازیکناش و جو منفی دادن هیچ چیز دیگه ای نداشت
البته مدیران هایپر مقصر اصلی هستن که این اقا رو چون مفتی سرمربی گری میکنه انتخاب کردن و خیدنت کردن به جوانهای اصفهانی