کد خبر : 145786
تاریخ انتشار : جمعه 10 آبان 1398 - 13:22
-

روزپیکر:خودم،مدیرعامل، سرپرست و سرمربی تیم هستم/بی صاحب ترین تیم لیگ برتر فوتسال هستیم

روزپیکر:خودم،مدیرعامل، سرپرست و سرمربی تیم هستم/بی صاحب ترین تیم لیگ برتر فوتسال هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در آغاز دور برگشت (هفته چهاردهم) لیگ برتر فوتسال عصر گذشته(۹آبان) تیم آذرخش در سالن فجر بندرعباس مقابل تیم ارژن شیراز با تساوی ۳-۳ متوقف شد. گل‌های تیم آذرخش را پوریا گلشنی، محمد بنی اسدی و مهرداد قنبرزاده به ثمر رساندند. با ثبت این نتیجه تیم آذرخش بندرعباس ۱۳ امتیازی شد و در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در آغاز دور برگشت (هفته چهاردهم) لیگ برتر فوتسال عصر گذشته(۹آبان) تیم آذرخش در سالن فجر بندرعباس مقابل تیم ارژن شیراز با تساوی ۳-۳ متوقف شد. گل‌های تیم آذرخش را پوریا گلشنی، محمد بنی اسدی و مهرداد قنبرزاده به ثمر رساندند. با ثبت این نتیجه تیم آذرخش بندرعباس ۱۳ امتیازی شد و در مکان دوازدهم جدول رده بندی باقی ماند.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در پایان مسابقه در جمع خبرنگاران، گفت: غرور زیادی بازیکنان باعث این تساوی شد، اگر ۳۰ درصد از بازی مقابل مس سونگون به نمایش گذاشته بودیم اکنون نتیجه چیز دیگری بود.

عباس روز پیکر افزود: شرایط ما از لحاظ مدیریتی افتضاح است و با اختلاف زیاد بی صاحب ترین تیم لیگ برتر آذرخش بندرعباس است.

وی گفت: در این ۵۴ روز تعطیلی نیم فصل، حتی مدیریت باشگاه به خود اجازه نداد که یک جلسه در خصوص وضعیت این تیم برای ادامه لیگ گرفته شود تا شرایط بهتری برای نیم فصل دوم داشته باشیم.

روزپیکر افزود: اگر حمایت استاندار نبود شک نکنید تا کنون تیم آذرخش منحل شده بود چرا که مالک و مدیرعامل باشگاه مشخص نیست کجا حضور دارند!

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون خودم مالک، مدیرعامل، سرپرست و سرمربی تیم هستم چون برای جذب و حضور بازیکن به بندرعباس باید هزینه بلیط از جیب بدهم و برای خرید توپ و البسه به فروشگاه ورزشی بروم، کجای دنیا سرمربی تیم این وظایف را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.