کد خبر : 145798
تاریخ انتشار : جمعه 10 آبان 1398 - 14:47
-

تارقلی زاده : لیگ ایران کیفیت بالایی دارد/ گیتی پسند یک تیم برند با بازیکنان زیاد ملی است

تارقلی زاده : لیگ ایران کیفیت بالایی دارد/ گیتی پسند یک تیم برند  با بازیکنان زیاد ملی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیر بخش فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) در حاشیه دیدار هایپر شهر شاهین شهر و گیتی پسند با اشاره به اینکه تیم ملی فوتسال ایران هم یکی از قوی ترین تیمهای ملی در دنیا است گفت: لیگ فوتسال در کشور از سال ۱۹۹۶ شروع شده و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیر بخش فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) در حاشیه دیدار هایپر شهر شاهین شهر و گیتی پسند با اشاره به اینکه تیم ملی فوتسال ایران هم یکی از قوی ترین تیمهای ملی در دنیا است گفت: لیگ فوتسال در کشور از سال ۱۹۹۶ شروع شده و یکی از قدیمی ترین لیگ های در آسیا است که اولین لیگ حرفه ای از سال ۲۰۰۰ در کشور راه افتاد.
علی تارقلی زاده با بیان اینکه بیش از ۱۱ میلیون نفر در کشور در این رشته ورزشی فعالیت می کنند افزود: لیگ ایران با توجه به استعداد ها و تعداد بازیکن هایش کیفیت بالایی دارد.
وی گفت: تیم گیتی پسند یک تیم برند نه در کشور بلکه در سطح کنفدراسیون فوتبال آسیا ست که تاکنون سه بار قهرمانی در آسیا بدست آورده وبازیکنان ملی پوش زیادی دارد ولی تیم هایپر هم تلاش خوبی کرد.
تارقلی زاده افزود: لیگ فوتسال فصل دوم را تازه شروع کرده و فکر کنم خیلی زود هست قضاوت کنیم چون ۸ تیم برای پلی آف می روند و یک فرصت خوبی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.