کد خبر : 145835
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 13:23
دسته‌بندی نشده
-

بارانی:می‌توانستیم با گل‌های بیشتر پیروز بازی شویم

بارانی:می‌توانستیم با گل‌های بیشتر پیروز بازی شویم
سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری گفت: بازیکنان ما در ضربات آخر کم دقت بودند و می توانستیم با گل‌های بیشتری حریف را شکست دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مینا بارانی جمعه پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل دختران مس کرمان اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه دادند، حریف تیم با کیفیتی بود و تا آخرین لحظه برای گل زدن می‌جنگید.

وی با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانم راضی هستم گفت: در هر بازی به دنبال برد و کسب سه امتیاز هستیم اما نباید فراموش کرد که رقبای ما نیز به راحتی امتیاز نمیدهند و به ما فشار وارد می کنند. تیم ما روز به روز بهتر می شود و هماهنگی بین بازیکنان رضایت بخش است. 

بارانی ادامه داد: همان‌گونه که ما از حریفان شناخت داریم آنها نیز بازیکنانمان را به خوبی می شناسند و در مقابل ما سعی می کنند یک بازی پرفشار و بسته ارائه دهند.

وی افزود: آن چیزی که مدنظر ما است تاکنون توسط بچهها در تیم اجرا شده است هر چند تفاوت گل ما نسبت به تیم‌های اول و دوم پایین‌تر است اما مهم کسب سه امتیاز هر بازی است که ما تاکنون عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی حفاری با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم نقاط ضعف خود را جبران کنیم و امتیازات لازم را کسب کنیم گفت: قطعا امسال کار ما سخت‌تر است و دیگر نمی توانیم در هر بازی به راحتی پیروز شویم. در این فصل از رقابتها ۶ تیم در سطح بسیار خوبی قرار دارند و تلاش می‌کنند جز چهار تیم صعود کننده به پلی آف باشند.

وی گفت: حریف تیم سرسختی نشان داد، آنها به ویژه در نیمه اول ما را تحت فشار قرار دادند. در نیمه دوم حاکم مطلق میدان بودیم و تعداد گل های ما باید بیشتر می شد، بازیکنان مان به هماهنگی لازم رسیده اند و امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم عملکردمان را در گلزنی بهبود ببخشیم.

بارانی در خصوص عملکرد تیم مس گفت: تیم حریف از نظر بدنی، خوب بودند به گونه ای که در نیمه اول، ما را اذیت کردند، در این فصل هدف اول ما صعود به مرحله پلی آف بوده و سپس به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.