کد خبر : 145846
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 13:47
دسته‌بندی نشده
-

حرکات بحرینی گلر، باعث درگیری در لیگ یک شد

حرکات بحرینی گلر، باعث درگیری در لیگ یک شد
به زمين افتادن‌هاي متمادي دروازه‌بان، باعث درگيري در ليگ دسته اول فوتسال شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در رقابت‌های این هفته لیگ دسته اول در جریان دیدار تیم‌های فودکا تهران و کراپ الوند، تعدد به زمین افتادن‌های دروازه‌بان میزبان تهرانی پس از تک گل سه امتیازی که این تیم به ثمر رساند باعث جنجال و درگیری شد.

حسین افضلی سرمربی کراپ با بیان این مطلب به Fut5al گفت: متاسفانه دروازه‌بان حریف بیشتر از ۵بار و هر دفعه در حین شکل‌گیری حملات تیم ما خودش را عمدا به زمین می‌انداخت اما بی‌تجربگی داور کمک می‌کرد تا هر بار بیشتر از ۲ تا ۳ دقیقه بازی متوقف شده و بازیکنان حریف بتوانند نفس بگیرند.

سرمربی کراپ الوند با انتقاد از اینکه گلر فودکا حتی یک کارت زرد هم از داور بخاطر اتلاف وقت دریافت نکرد، افزود: من واقعا نمی‌دانم باید چگونه این مشکل را بازگو کنم که از داور بی‌تجربه در لیگ یک استفاده نکنند اما ایشان هر بار فقط روی سر گلر حریف رفت و بازی را خواباند تا جایی که بازیکنان ما عصبی شده بودند و آخر بازی هم با بازیکنان حریف وارد درگیری لفظی شدند.

وی تاکید کرد: نمی‌دانم باید از این پس تمرکزم را بر روی مسائل داوری بگذارم یا فنی اما ما در این بازی از موقعیت‌های خوبمان استفاده نکردیم تا هر چه از زمان می‌گذشت بیشتر کارهای تیم حریف که شبیه به تیم‌های عربی در اتلاف وقت بود، عصبی‌مان کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.