کد خبر : 145841
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 13:37
-

مرتضایی: مصافی ۶ امتیازی را بردیم

مرتضایی: مصافی ۶ امتیازی را بردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی پس از پیروزی تیمش مقابل ستارگان ورامین در نخستین هفته از دور برگشت لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی سخت و پیچیده‌ای بود. حریف در نیمه دوم فشار زیادی وارد کرد، هر چند روی ضدحملات موقعیت‌های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم. وی افزود: یک بازی ۶ امتیازی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی پس از پیروزی تیمش مقابل ستارگان ورامین در نخستین هفته از دور برگشت لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی سخت و پیچیده‌ای بود. حریف در نیمه دوم فشار زیادی وارد کرد، هر چند روی ضدحملات موقعیت‌های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم.

وی افزود: یک بازی ۶ امتیازی را توانستیم با پیروزی پشت‌سر گذاریم. فاصله ستارگان ورامین و فرش‌آرا در جدول یک امتیاز بود و برای ایجاد فاصله به این پیروزی نیاز داشتیم. به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم. برنامه‌های زیادی داشتند و در زمین پیاده کردند، منتها بازیکنانم مزد شجاعت و تلاش خود را گرفتند.

سرمربی فرش‌آرا مشهد خاطرنشان کرد: در نیمه دوم دنبال ضدحمله بودیم، اگر به یک گل می‌رسیدیم، فشار حریف خیلی کمتر می‌شد. خدا را شاکرم که گلر ملی‌پوش‌مان، مسعود محمدی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و یک کلین‌شیت دیگر به نام خود ثبت کند.

مرتضایی در خصوص روند تعطیلات نیم فصل عنوان کرد: با توجه به این که ۱۱ بازی متوالی را بدون باخت گذارنده بودیم، تعطیلات نیم فصل روند خوب‌مان را متوقف کرد. خدا را شکر توانستیم روند شکست‌ناپذیری‌ را در ابتدای نیم فصل هم حفظ کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.