کد خبر : 145894
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آبان 1398 - 17:31
-

ابهام در سفر آذرخشی ها به کرمانشاه!

ابهام در سفر آذرخشی ها به کرمانشاه!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ، تیم فوتسال آذرخش بندرعباستوانست در ۴ بازی ابتدایی در لیگ برتر نمایش بسیار خوبی داشته باشد. هر چه از مسابقات لیگ گذشت وضعیت این تیم بحرانی‌تر شد به طوری که این تیم رفته رفته به رتبه‌های پایین جدول نزدیک شد. حال بازیکنان و سرمربی بومی تیم آذرخش بندرعباس با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ، تیم فوتسال آذرخش بندرعباستوانست در ۴ بازی ابتدایی در لیگ برتر نمایش بسیار خوبی داشته باشد. هر چه از مسابقات لیگ گذشت وضعیت این تیم بحرانی‌تر شد به طوری که این تیم رفته رفته به رتبه‌های پایین جدول نزدیک شد.

حال بازیکنان و سرمربی بومی تیم آذرخش بندرعباس با تعصب و غیرتی که به تیم شهرشان دارند، اجازه ندادند که وضعیت این تیم از آن چیزی که هست بدتر شود. سرپرست و سرمربی این تیم، با تمام توان خود پای کار ماندند و تیم را تا پایان نیم فصل اول همراهی کردند.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در پایان رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر با کسب ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت. آذرخشی‌ها به خاطر مشکلات مالی که گریبان گیرشان شده است موفق نشدند در تعطیلات نیم فصل بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنند و با همان بازیکنانی که در نیم فصل نخست در ترکیب تیم حضور داشتند فصل را ادامه می‌دهند.

تیم آذرخش بندرعباس در اولین مسابقه خود در رقابت‌های نیم فصل دوم، میزبان تیم ارژن شیراز بود و در پایان بازی با نتیجه مساوی ۳ – ۳ به پایان رسید. بعد از پایان این دیدار سرمربی تیم آذرخش صحبت‌هایی را علیه مدیریت این باشگاه انجام داد.

در بازی با مس سونگون هیچ مسئولی از تیم ما در سالن حضور نداشت

موسی زاهدی سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: به خاطر فشار زیادی که بعد از بازی بر روی روزپیکر بود او مجبور شد این صحبت‌ها را مطرح کند. منظور روزپیکر از آن صحبت‌ها این بود که کسی در باشگاه از ما حمایت نمی‌کند. وقتی ما با تیم مس سونگون بازی داشتیم حدود ۷ نفر از مسئولان تیم مس برای حمایت از آن‌ها به جایگاه ویژه آمدند و جالب است بدانید که از مسئولان تیم ما یک نفر هم در سالن حضور نداشت.

او افزود: تیم ما نزدیک به ۵ سال است که در لیگ برتر حضور دارد و در این چند سال مسئولان استانی حمایت‌های خوبی را از ما انجام دادند، اما ما هر سال با تغییرات هیئت مدیره مواجه می‌شویم. در این چند سال ما از سوی مدیران هیئت مدیره هیچ گونه حمایت و کمکی را ندیدیم و تمامی کار‌ها و مشکلات بر دوش حسین احمد مدیرعامل تیم بوده است. احمدی در این مدت به خاطر آنکه در باشگاه احساس تنهایی می‌کند و هیچ کمکی از سوی هیئت مدیره نمی‌بیند آن طور که شاید و باید به کار‌ها رسیدگی نمی‌کند.

هنوز سفرمان به کرمانشاه مشخص نیست

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس درباره بازی این هفته با شاهین کرمانشاه گفت: به خاطر تغییری که در برنامه بازی‌های این هفته لیگ برتر به وجود آمد، برنامه سفر ما به کرمانشاه تغییر کرد. همان طور که می‌دانید ما روز پنجشنبه بلیت سفر به کرمانشاه را تهیه کرده بودیم، اما با تغییری که در برنامه مسابقات به وجود آمد زمان سفر ما به کرمانشاه هنوز مشخص نیست.

زاهدی گفت: به خاطر مشکلات مالی در نیم فصل دوم فقط موفق شدیم ناصر حاجی بازیکن فصل گذشته پارسیان شهر قدس را به خدمت بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.