کد خبر : 145926
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آبان 1398 - 16:11
-

درخشش فوتسالی ها در رسانه ورزش/فردوسی پور آقای گل شد،خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی قهرمان

درخشش فوتسالی ها در رسانه ورزش/فردوسی پور آقای گل شد،خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی قهرمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ حِرف و مشاغل که با حضور ۱۰ تیم از روز ۱۷ مردادماه آغاز شده بود، سرانجام با قهرمانی تیم فوتبال رسانه ورزش به پایان رسید. در این دوره از مسابقات که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد، تیم‌های رسانه ورزش(خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی)، وکلای مستر،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ حِرف و مشاغل که با حضور ۱۰ تیم از روز ۱۷ مردادماه آغاز شده بود، سرانجام با قهرمانی تیم فوتبال رسانه ورزش به پایان رسید.
در این دوره از مسابقات که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد، تیم‌های رسانه ورزش(خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی)، وکلای مستر، پزشکان، سازمان ورزش شهرداری، ستارگان هنر، وکلای کلاسیک، پلیس راهور، سردفتران، وکلای البرز و نظام مهندسی حضور داشتند. حامد احمدی مسئولیت برگزاری این مسابقات را برعهده داشت.
رسانه ورزش در پایان این رقابت ها با کسب ۱۹ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم وکلای کلاسیک در رده نخست ایستاد و قهرمان شد. وکلای کلاسیک و سازمان ورزش شهرداری هم به ترتیب دوم و سوم شدند.
رسانه در شرایطی در این مسابقات قهرمان شد که در هیچ مسابقه‌‌ای شکست نخورد و صاحب پنج پیروزی و چهار تساوی شد. عادل فردوسی پور کاپیتان تیم رسانه ورزش هم با به ثمر رساندن هفت گل، عنوان آقای گلی این رقابت ها را از آن خود کرد.در تیم رسانه ورزش چند بازیکن فوتسال که در تیم پایگاه خبری فوتسال هم حضور داشتند توپ می زدند.
البته در میانه این رقابت‌ها تیم ستارگان هنر هم به دلیل تخلف در استفاده از بازیکن غیر قانونی از این مسابقات کنار گذاشته شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.