کد خبر : 145901
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آبان 1398 - 13:21
-

۱۷ آبان ؛ مجمع انتخاب دو عضو سازمان لیگ فوتسال

۱۷ آبان ؛ مجمع انتخاب دو عضو سازمان لیگ فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  اعضای سازمان لیگ برتر فوتسال کشورمان قرار است روز جمعه ۱۷ آبان ماه در سازمان لیگ دور هم جمع شده و ۲ نفر را به عنوان عضو جدید هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال انتخاب کنند. طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است نام نامزد‌های انتخاباتی تا قبل از ۱۷ آبان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  اعضای سازمان لیگ برتر فوتسال کشورمان قرار است روز جمعه ۱۷ آبان ماه در سازمان لیگ دور هم جمع شده و ۲ نفر را به عنوان عضو جدید هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال انتخاب کنند. طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است نام نامزد‌های انتخاباتی تا قبل از ۱۷ آبان ماه مشخص شده و در نهایت اعضای هیئت رئیسه با انتخاب‌های خود نام ۲ عضو جدید را به این سازمان اعلام کنند.

در حال حاضر حامد نجفی (مدیرعامل باشگاه مس سونگون)، سعید نجاریان (مدیرعامل باشگاه شهروند ساری)،کریم منصوری (مالک سابق باشگاه منصوری قرچک و عضو هیئت رئیسه)غفاری (رئیس هیات فوتبال مرکزی) و آرش جابری (دبیر کمیته فوتسال) ۵عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال هستند و قرار است ۲ عضو جدید دیگر هم به این اسامی اضافه شده تا اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال کامل شود. پس از انتخاب اعضای کامل هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال قرار است درباره مسائلی چون لیگ برتر فوتسال، تمرینات تیم ملی بزرگسالان و امید تصمیم گیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.