کد خبر : 145954
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 8:34
-

بی غم : حسن زاده به خاطر عشق و علاقه به گیتی پسند پیوست/مدرسان آسیایی و ایتالیایی از شرایط گیتی پسند رضایت داشتند

بی غم : حسن زاده به خاطر عشق و علاقه به گیتی پسند پیوست/مدرسان آسیایی و ایتالیایی از شرایط گیتی پسند رضایت داشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان  درباره بازی روز سه شنبه این تیم مقابل تیم ملی حفاری اهواز در چارچوب  رقابت‌های هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: تیم ملی حفاری اهواز از تیم‌های ریشه دار فوتسال ایران است. ملی حفاری از تیم‌های قابل احترامی است که در فوتسال ما حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان  درباره بازی روز سه شنبه این تیم مقابل تیم ملی حفاری اهواز در چارچوب  رقابت‌های هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: تیم ملی حفاری اهواز از تیم‌های ریشه دار فوتسال ایران است. ملی حفاری از تیم‌های قابل احترامی است که در فوتسال ما حضور دارد و این  تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ است. این تیم بدون حاشیه فقط فوتسال بازی می‌کند و هیچ موقع مسابقه را به جنجال و حاشیه نمی‌کشاند.

او افزود: ما در بازی دور رفت مقابل ملی حفاری با ۳ گل شکست خوردیم  و همین نتیجه نشان می‌دهد که بازی این هفته ما با این تیم بسیار سخت است. در بازی رفت ملی حفاری میزبانی خوبی را انجام داد و ما همان روز از مسئولان این تیم تشکر کردیم.

عالیقدر و عزتی نمی‌توانند بازی کنند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره غایبان تیمش در بازی با تیم ملی حفاری گفت: ما برای این بازی مهران عالیقدر و مرتضی عزتی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان آماده هستند و امیدوارم که بتوانیم امتیاز کامل این بازی را کسب کنیم.

کارت بازی حسن زاده هنوز صادر نشده است

حمید بی غم سرمربی گیتی پسند اصفهان درباره دلیل غیبت علی اصغر حسن زاده در بازی گذشته این تیم برابر تیم هایپر شهر و اینکه آیا او به مسابقه با ملی حفاری می‌رسد یا خیر، گفت: به خاطر اینکه ITC حسن زاده صادر نشد ما نتوانستیم از او در بازی با هایپر شهر استفاده کنیم. امیدوارم که تا قبل از بازی با ملی حفاری کارت بازی حسن زاده را صادر کنند تا بتوانیم از او استفاده کنیم.

هر تیمی آرزوی داشتن حسن زاده را دارد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره خرید علی اصغر حسن زاده گفت: ما می‌خواستیم که به تیم یک بازیکن بزرگ اضافه کنیم و به همین دلیل با احمد اسماعیل پور و علی اصغر حسن زاده ۲ ملی پوش کشورمان مذاکره کردیم. اسماعیل پور مایل بود که فصل بعد در لیگ برتر چین توپ بزند و به همین دلیل ما با علی اصغر حسن زاده مذاکره کردیم و خدا را شکر با صحبت‌هایی که انجام شد توانستیم او را به خدمت بگیریم. به نظر من هر تیمی آرزو داشتن حسن زاده را دارد.

حسن زاده به خاطر عشق و علاقه‌ای که به گیتی پسند دارد با ما قرارداد بست

او درباره اینکه آیا در قرارداد حسن زاده با این باشگاه بحث مالی چقدر تاثیر داشته است گفت: قطعا بحث مالی وجود داشته است. همان طور که می‌دانید لیگ چین از لحاظ اقتصادی شرایط خیلی بهتری دارد، اما حسن زاده به خاطر اینکه در گذشته برای گیتی پسند بازی کرده است و به دلیل عشق و علاقه‌ای که به این تیم و هوادارانش دارد تصمیم گرفت که دوباره به اصفهان بیاید و در تیم ما بازی کند. اگر شرایط مهیا شود قصد داریم قرارداد او را برای سال بعد هم تمدید کنیم.

او بیان کرد: زمانی که سپهر محمدی دروازه بان تیم ما از لیگ روسیه پیشنهاد دریافت کرد، آن را بررسی کردیم. متوجه شدیم که فوتسال روسیه سطح بالاتری و از لحاظ اقتصادی شرایط خوبی دارد، به همین دلیل اجازه جدایی او را دادیم. در حال حاضر هم او شرایط خوبی در روسیه دارد.

مدرسان آسیایی و ایتالیایی از شرایط گیتی پسند رضایت داشتند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره حضور مدرسان آسیایی و ایتالیا در بازی گذشته این تیم برابر تیم هایپر شهر گفت: این مقامات به دعوت باشگاه گیتی پسند برای تماشا بازی شهرآورد اصفهان دعوت شده بودند. آن‌ها با مدیران باشگاه صحبت کردند و من هم فقط موفق شدم بعد از بازی چند دقیقه‌ای را با آن‌ها گفت و گو کنم. خدا را شکر با صحبت‌هایی که انجام دادیم مشخص شد آن‌ها از شرایط تیم ما راضی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.