کد خبر : 145982
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 15:03
-

تیم های ملی و دختری به نام مارال !

تیم های ملی و دختری به نام مارال !
بازیکن تیم ملی امید فوتبال به تیم ملی فوتسال دعوت شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال گفت: با توجه به همزمانی اردوی فوتسال و فوتبال  نشستی را به همراه سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار و در خصوص ترکمان تصمیم می گیریم.

مریم آزمون – سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال گفت: مارال ترکمان بازیکن تیم ملی فوتبال از رده نوجوانان جوانان سال هاست که در مقاطع مختلف مسابقات رسمی آسیایی شرکت کرده و تجربه خوبی را در فوتبال به دست آورده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وی در فصل جدید مسابقاتی در نیم فصل اول  به عنوان بازیکن تیم فوتسال در تیم سایپا تهران بازی کرده و برای اولین بار به اردوی انتخابی فوتسال دعوت شده است. با توجه به این که قبل از دعوت بازیکنان با ایشان برای حضور در اردو تماس گرفتیم و وی نیز اعلام آمادگی کرد. ضمن اینکه اعلام نمود با خانوادم صحبت میکنم و بعد متوجه شدیم که خانم یاری هم ایشان را به اردوی انتخابی فوتسال دعوت کردند.

وی ادامه داد:  در عین حال با توجه به نزدیکی مسابقات کافا و اهمیت موضوع و اینکه این بازیکن سالهاست که عضو تیم ملی فوتبال بوده است با توجه به همزمانی اردوی فوتسال و فوتبال  نشستی را به همراه سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار و در مورد آینده این بازیکن بهترین تصمیم  را خواهیم گرفت تا لطمه ای به پیشرفت و استعداد این بازیکن خوب و برجسته نخورد.

وی در پایان گفت: در هر صورت بازیکنانی که از رده های سنی آموزش می بینند بسیار فنی و با تجربه بالای بین المللی هستند و سرمایه های ایران محسوب می شوند و هر جا بتوانند  باید به تیم ملی کشورمان کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.