کد خبر : 146021
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 14:40
-

جدال بالانشینان ؛ نبرد همیشه حساس گیتی پسند و حفاری

جدال بالانشینان ؛ نبرد همیشه حساس گیتی پسند و حفاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال امروز و فردا پیگیری می‌شود. تنها بازی که قرار است این هفته در روز چهارشنبه برگزار شود بازی ۲ تیم سن ایچ ساوه و فرش آرا مشهد است که به میزبانی سن ایچ در سالن فجر ساوه از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود و سایر دیدار‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال امروز و فردا پیگیری می‌شود. تنها بازی که قرار است این هفته در روز چهارشنبه برگزار شود بازی ۲ تیم سن ایچ ساوه و فرش آرا مشهد است که به میزبانی سن ایچ در سالن فجر ساوه از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود و سایر دیدار‌ها طبق برنامه ریزی سازمان لیگ فوتسال در همان روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

ستارگان ورامین – مس سونگون سه شنبه ساعت ۱۷:۰۰

در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته می‌توان به بازی ۲ تیم ستارگان ورامین و مس سونگون اشاره کرد. این بازی به میزبانی تیم ستارگان و در سالن شهید گلعباسی ورامین برگزار می‌شود.

هر ۲ تیم مس سونگون و ستارگان ورامین در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر موفق شدند عملکرد بسیار خوبی را از خود نمایش دهند. به طوری که تیم مس سونگون پس از برگزاری چهار دیدار عقب افتاده خود و کسب تمامی امتیازات لازم بازی‌ها توانست عنوان قهرمانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورد.

از آن سوی میدان تیم ستارگان ورامین در ابتدای فصل موفق شد امتیاز تیم شهید منصوری قرچک را بگیرد و با نام ستارگان به رقابت‌های لیگ برتر پا گذاشت. این تیم در این فصل با سرمربی جدید خود یعنی رضا داورزنی توانسته نتایج بسیار خوبی را کسب کند.

تیم فوتسال ستارگان در دیدار هفته گذشته خود، در یک بازی زیبا و تماشایی برابر تیم فرش آرا مشهد قرار گرفت و در پایان با ۲ گل مغلوب تیم فرش آرا شد و نتوانست نتیجه دلخواه خود را کسب کند. ستارگان با این شکست ۲۲ امتیازی باقی ماند و در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

گیتی پسند – ملی حفاری اهواز سه شنبه ساعت ۱۷:۳۰

در یکی دیگر از بازی‌های مهم و حساس این هفته ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم می‌روند. این بازی برای هر دو تیم می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد، زیرا هر دو یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل هستند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسیار خوب کار کرده و از همین حالا خود را یکی از مدعیان جدی قهرمانی نامیده است. این تیم در رقابت‌های نیم فصل اول توانست ۲۳ امتیاز را کسب کند و بعد از مس سونگون به عنوان نائب قهرمانی رقابت‌های نیم فصل اول لقب گرفت.

حال این تیم می‌خواهد موفقیت‌های خود را در نیم فصل دوم هم ادامه دهد به طوری که این تیم خوب اصفهانی در دیدار هفته گذشته خود در شهرآورد اصفهان به مصاف تیم هایپر شهر شاهین شهر رفت و در پایان آن بازی توانست با ۶ گل میزبان خود را در هم بکوید. گیتی پسند با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و جایگاه خود را در رده دوم جدول مستحکم‌تر کرد.

شهروند ساری – مقاومت البرز سه شنبه ساعت ۱۷:۳۰

در دیگر بازی این هفته ۲ تیم شهروند ساری و مقاومت البرز در سالن شهید سید رسول حسینی ساری به مصاف هم می‌روند. تقابل این دو تیم می‌تواند از جذابیت خاصی برخودار باشد. شهروند ساری در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با سرمربی جدید خود یعنی رضا لک موفق شدند عملکرد خوبی داشته باشد. شهروندی‌ها در دیدار هفته گذشته خود در یک بازی سخت و حساس به مصاف تیم سن ایچ ساوه رفت و در پایان آن بازی که با حاشیه‌های زیادی همراه بود، تیم شهروند ساری موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ از سد میزبان خود عبور کند. ساروی‌ها با این پیروزی ۲۲ امتیازی شدند و در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفتند.

از آن طرف تیم مقاومت البرز که از تیم‌های خوب این فصل رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌رود در نیم فصل اول عملکرد بدی از خود نشان نداد و در نهایت با قرار گرفتن در جایگاه نهم به کار خود در رقابت‌های نیم فصل اول پایان داد. حال این تیم در اولین مسابقه خود در رقابت‌های نیم فصل دوم هفته گذشته در یک دیدار سخت و نفسگیر مهمان تیم سوهان محمد سیما قم بود، اما در پایان آن نتوانست در برابر تیم سوهان محمد توفیقی را کسب کند و با نتیجه پر گل ۶ بر ۳ مغلوب میزبان خود شد. مقاومتی‌ها با این شکست ۱۷ امتیازی باقی ماندند و هم چنان در جایگاه نهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند.

سن ایچ ساوه – فرش آرا مشهد چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰

در تک بازی روز چهارشنبه ۲ تیم سن ایچ ساوه و فرش آرا مشهد در سالن فجر ساوه به مصاف هم می‌روند. این دیدار را می‌توان یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته نام داد. در جایی که هر دو تیم از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل به شمار می‌روند.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر موفق شده عملکرد بسیار درخشانی را از خود به نمایش بگذارد. به طوری که این تیم در پایان رقایت‌های نیم فصل اول با قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول رده بندی برای سایر تیم‌ها خط و نشان محکمی کشیده است.

سن ایچی‌ها در اولین بازی خود در رقابت‌های نیم فصل دوم هفته گذشته میزبان تیم شهروند ساری بودند که در آن بازی زیبا و تماشایی که از سوی هر دو تیم رخ داد، نهایتاً سن ایچی‌ها مغلوب نماینده ساری شدند. تیم سن ایچ ساوه با این شکست ۲۳ امتیازی باقی ماند و به رده پنجم جدول سقوط کرد. حال این تیم نمی‌خواهد که از کورس قهرمانی در این فصل عقب بماند و با تمام توان خود به مصاف فرش آرا مشهد خواهد رفت.

از آن سوی میدان تیم فرش آرا مشهد در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر موفق شده با سرمربی جوان خود یعنی مجید مرتضایی در اکثر رقابت‌ها به برتری دست پیدا کند. فرش آرا از تیم‌های خوب و با سابقه فوتسال در کشورمان است و همچنین آن‌ها در این فصل عزم خودرا جزم کردند تا بتوانند عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورند.

تیم فوتسال فرش آرا مشهد در اولین مسابقه خود در رقابت‌های نیم فصل دوم هفته گذشته میزبان تیم ستارگان ورامین بود و موفق شد در آن بازی با ۲ گل از سد مهمان خود عبور کند. فرش آرایی‌ها با این پیروزی ۲۶ امتیازی شدند و بعد از مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

با این حال تیم فرش آرا نمی‌خواهد که جایگاه خود را در جدول مسابقات از دست دهد و به همین دلیل آن‌ها هم با تمام توان و قدرت خود به مصاف تیم سن ایچ ساوه خواهند رفت.

برنامه کامل مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح ذیل است:

سه شنبه ۱۴ آبان ماه ۹۸

ستارگان ورامین – مس سونگون ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید گلعباسی ورامین

گیتی پسند اصفهان – ملی حفاری اهواز ساعت ۱۷:۳۰ سالن پیروزی اصفهان

شهروند ساری – مقاومت البرز ساعت ۱۷:۳۰ سالن شهید سید رسول حسینی

ارژن شیراز – سوهان محمد سیما قم ساعت ۱۷:۰۰ سالن ابوالفتحی شیراز

اهورا بهبهان – هایپر شهر شاهین شهر ساعت ۱۸:۰۰ سالن علی ابن ابی طالب (ع) بهبهان

شاهین کرمانشاه – آذرخش بندرعباس ساعت ۱۷:۰۰ سالن قمر بنی هاشم (ع) کرمانشاه

چهارشنبه ۱۵ آبان ماه

سن ایچ ساوه – فرش آرا مشهد ساعت ۱۸:۳۰ سالن فجر ساوه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.