کد خبر : 146029
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آبان 1398 - 10:29
-

مصطفوی:بازیکنانم به خودباوری لازم رسیدند/در بازی های آینده حرف های بسیاری برای گفتن داریم

مصطفوی:بازیکنانم به خودباوری لازم رسیدند/در بازی های  آینده حرف های بسیاری برای گفتن داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی مصطفوی شامگاه سه شنبه پس از پیروزی تیمش برابر اهورا بهبهان اظهار داشت: با وجود اینکه در خانه حریف بازی می کردیم عملکرد خوبی داشتیم، در نیمه نخست تیم برتر میدان بودیم و در نیمه دوم بازی را به خوبی کنترل کردیم. وی با بیان اینکه انگیزه بازیکنانمان برای پیروزی در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی مصطفوی شامگاه سه شنبه پس از پیروزی تیمش برابر اهورا بهبهان اظهار داشت: با وجود اینکه در خانه حریف بازی می کردیم عملکرد خوبی داشتیم، در نیمه نخست تیم برتر میدان بودیم و در نیمه دوم بازی را به خوبی کنترل کردیم.

وی با بیان اینکه انگیزه بازیکنانمان برای پیروزی در این دیدار، بالا بود افزود: تیم ما در نیم فصل اول لیگ خوب نبود همچنین مشکلات تیم در تمرین تاثیر گذاشت و موجب شد تا خوب نباشیم اما اکنون بازیکنان با آرامش بهتری بازی می کنند و نتایج خوبی کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر با بیان اینکه در هر بازی به دنبال برد هستیم گفت: از بازیکنانم در این دیدار رضایت دارم و با این حال که تیم حریف در خانه بازی می کرد اما بازی خوب و پایاپایی را به نمایش گذاشتیم.

مصطفوی تصریح کرد: در نیمه دوم دقت بازیکمان ما بیشتر بود و توانستیم به برد برسیم. تیم ما تلفیقی ازبازیکنان جوان و باتجربه است و در بازی های آینده حرف های بسیاری برای گفتن داریم.

وی ادامه داد: در طول هفته گذشته تیم حریف را به خوبی آنالیز کردیم و در بازی امروز سعی کردیم مهره های هجومی آنها را کنترل کنیم، بازیکنانمان بسیار پرتلاش و جنگنده ظاهر شدند و در حالی که بازی مساوی پیش می رفت در دقایق پایانی گل ششم خود را به ثمر رساندیم.  تیم هایپر شاهین‌ شهر در هفته دوم از مرحله رفت لیگ برتر فوتسال کشور در ورزشگاه تختی‌ این شهر میهمان تیم اهورا بهبهان بود که در پایان با نتیجه ۶ بر پنج به برتری رسید.

سرمربی تیم فوتسال هایپر گفت: شرایط تیم ما روز به روز بهتر می شود و کسب این سه امتیاز باعث ایجاد روحیه بیشتر نزد بازیکنان شد. ما تیم خوبی داریم و در آینده از بازیکنانمان بیشتر می شنوید.

وی در خصوص تیم اهورا گفت: آنها تیم بومی و پرتلاشی هستند و رقابت پایاپایی بین ما بود. ما اولین سال حضورمان را در لیگ برتر تجربه می کنیم  و بی شک بازیکنانمان برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.