کد خبر : 146147
تاریخ انتشار : جمعه 17 آبان 1398 - 12:42
دسته‌بندی نشده
-

اصغری مقدم: بازیکنانم در باد امتیازات نیم فصل اول خوابیده اند

اصغری مقدم: بازیکنانم در باد امتیازات نیم فصل اول خوابیده اند
سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه با اظهار ناخرسندی از باخت امروز مقابل تیم فرش آرای مشهد، گفت: بازیکنانم باید به خود آیند زیرا هنوز در حال و هوای امتیازات نیم فصل اول قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «جواد اصغری مقدم» گفت:بازیکنان ما فکر می کنند امتیازات کسب شده به اندازه کافی برایشان حاشیه امن ایجاد کرده در حالی که اینگونه نیست.

وی گفت: باید همچنان بر دامنه تلاش مان بیفزاییم و معتقدم که تیم سن ایچ می تواند بهتر از این بازی کند و نتیجه بگیرد به  شرطی که فرصت سوزی نکنیم و در مسابقات با قدردانستن فرصت ها، گل‌های زیاد به ثمر برسانیم.

اصغری مقدم اظهار داشت: در این دیدار خوب بازی نکردیم و باخت به فرش آرای مشهد هم این امر را نشان داد.

وی ادامه داد: فکر می کنم نتوانستیم به بازیکنان یاد بدهیم که در لحظات حساس بازی چگونه تصمیم گیری کنند و چند باخت اخیر هم ثابت کرد که اشکالاتی در تیم ما وجود دارد.
سرمربی سن ایچ گفت: در بازی های اخیر، چند بازیکن ما در حد و اندازه توانایی های خود ظاهر نشدند و با وجود صحبت های زیادی که با آنها داشتیم همچنان عملکرد ضعیفی دارند.
وی با تبریک پیروزی این مسابقه به تیم فرش آرا، گفت: شاید آنها سزاوار این برد نبودند ولی به خوبی از موقعیت‌ها استفاده کردند ‌و سه امتیاز را کسب کردند.
اصغری مقدم یادآور شد: در نیم فصل چند بازیکن از جمله مصطفی نظری در خط دروازه جذب کردیم که حتما می تواند به تیم ما در درون دروازه که چند سالی است دارای مشکلاتی هستیم، کمک کند.
وی همچنین از عملکرد داوران این مسابقه اظهار رضایت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.