کد خبر : 146216
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 - 8:35
-

رضایی :کار ما در شروع لیگ امسال بسیار دشوار بود

رضایی :کار ما در شروع لیگ امسال بسیار دشوار بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در مورد تساوی تیمش مقابل ملی حفاری در هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان اظهار کرد: بازی مقابل تیم ملی حفاری دیدار سختی برای ما بود و هر تیمی که پیروز این دیدار می‌شد در صدر جدول قرار می‌گرفت و به عنوان قهرمان نیم فصل لیگ به استراحت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در مورد تساوی تیمش مقابل ملی حفاری در هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان اظهار کرد: بازی مقابل تیم ملی حفاری دیدار سختی برای ما بود و هر تیمی که پیروز این دیدار می‌شد در صدر جدول قرار می‌گرفت و به عنوان قهرمان نیم فصل لیگ به استراحت می‌رفت.

او تصریح کرد: تیم ما به دنبال کسب نتیجه در این بازی بود، اما این دیدار در شرایط بسیار پایاپایی برگزار شد و حتی در نیمه دوم بازی هیچ گلی بین ۲ تیم رد و بدل نشد.

رضایی افزود: کار برای تیم ما در شروع لیگ امسال بسیار دشوار بود و حتی در پنج هفته نخست رقابت‌ها شرایط سختی داشتیم و روبه روی مدعیان لیگ بازی می‌کردیم، اما بعد از این پنج هفته شرایط برای ما بهتر و آسان‌تر شد.

سرمربی تیم مس رفسنجان در ادامه گفت: اولین بازی ما در لیگ امسال مقابل تیم سایپا تهران بود که متاسفانه نتیجه را به این تیم واگذار کردیم، زیرا هیچ شناختی نسبت به این تیم نداشتیم و این اولین سال حضور سایپا در لیگ بانوان بود. در بازی‌های بعد هم مقابل هیئت خراسان و نامی نو قرار گرفتیم که در کل نتایج خوبی را جز دیدار مقابل سایپا در تمام این بازی‌ها کسب کردیم.

رضایی تصریح کرد: لیگ امسال فشردگی‌های خودش را داشت و اکثر تیم‌ها بازیکنان مصدوم و آسیب دیده دارند. این مصدومیت‌های نیم فصل اول و کارت‌های زردی که بازیکنان دریافت کردند فشار زیادی روی تیم‌ها برای نیم فصل دوم می‌آورد، چون سه تیم امتیاز بسیار نزدیکی به هم دارند.

او افزود: می‌خواستیم بازیکن جدید برای تیم بگیریم، اما اکثر بازیکنان خوب در تیم‌های خودشان مشغول به بازی هستند و با این شرایط نمی‌توانیم بازیکن شاخصی بگیریم که به تیم ما کمک کند و سر همین مسائل از انجام نقل و انتقال منصرف شدیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.